Tynn og lang baby

Januarbaby<3

Blir kjent med forumet
Når jeg var på 3D nå på fredag, så spurte jeg hvor lang babyen var. Etter måling, sier jordmor at dette blir en lang og tynn baby. Jeg er i uke 28. Er det flere som har fått hørt det samme? Stemmer det med hvordan babyen er når den kommer ut?
Jeg vil jo ikke ha en tynn baby...

Jeg spurte også om det samme om hun kunne se noe på 3D i forhold til lengde osv. Hun sa at det ville hun ikke fokusere på, men at det så kjempe bra ut. Jordmora jeg gikk til først mente at alt var bra med både mål, vekt og hvordan ståa var, ikke minst jeg hadde veldig liten mage men etter hun gikk ut i permisjon må vi nå gå til fastlegen da vi ikke har jordmor for tiden og der får jeg høre at jeg må passe på vekta mi, og at målene ligger litt høyt på ungen og at jeg kom til å få et stort barn og ikke minst jeg hadde veldig stor mage nå. Så jaaa...det blir ulike meninger fra fagfolk ;)

For tidlig å si noe om babyen blir tynn i uke 28, er de siste ukene i magen den legger på seg mest ikke noe å bekymre seg for :)

Mine har vært korte og tynne, er fortsatt tynne unger en del år etterpå ;) Er ikke noe galt i at babyen blir lang og tynn, det vil ikke si unormal eller radmager.

Når det er sagt så er det jo litt tidlig å si om det blir en slank baby, det er jo på slutten de legger mest på seg

Back
Topp