Tynn nok lue

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Ja strever litt med Mali, fordi hun er så varm ute om dagene når hun er i barnehagen, og er gjennomvåt i hodet av den tynneste lua vi har..

Har gitt beskjed at hun får ikke lov ut uten lue, det er ingen bønn..
Hun drar også av seg de som er uten knyting under haka, så det må det også være.. noen som har noen gode tips til meg?

Jeg har prøvd evig mange de siste ukene, ser ut som en tynn ull/silke lue fra janus er best. Blir ikke svett i den, selv om den ser veldig varm ut...

http://www.loevebarna.no/sitefiles/site3007/shop/janus_-tipsy_-ullsilke-hettelue-med-retro-monster_.jpg

Jenta vår brukte et hvitt skaut (som hun først hadde på 17.mai til bunaden) den sommeren da hun var rundt 1 år. Kanskje det er løsningen for dere?

Skaut blir nok løsningen litt senere ja, men føler det er litt for kaldt enda for skaut da.. [&:]

solhatt med øreklaffer

ORIGINAL: Gopio

Skaut blir nok løsningen litt senere ja, men føler det er litt for kaldt enda for skaut da.. [&:]

sånn janus ull lue hadde eg prøvd,di er jo knall gode,å ull absorbere jo svette... di er sje så dyre på obs vertfall:)

ORIGINAL: silje vanilje

ORIGINAL: Gopio

sånn janus ull lue hadde eg prøvd,di er jo knall gode,å ull absorbere jo svette... di er sje så dyre på obs vertfall:)

Hun har en slik findlandshette/lue som vi har brukt mye i vinter da, under strikkeluene.. Men har ikke prøvd denne fordi jeg har tenkte at den er nok for tykk uansett.. Men da får vi prøve denne ihelga, og sende med den i barnehagen på tirsdag [:D]

pannebånd og er jo enn greie ting,men det er jo veldig lett å dra av;) det gjør sander vertfalll

Tror jeg ville satset på en lue med knyting istede for finlandshette. Den blir tatt rett av her..

Silje vanilje: Pannebånd hadde nok ikke kommet på ørene engang, før det har blitt revet av igjen..

Sandrine: Kjøpte den tynneste jeg fant på cubus idag med knyting ja, helt tynn bomull.. Hadde denne på seg i ettermiddag, og det gikk fint det.. Selv om hun får av seg denne også [:'(]

BubbaMedJenta: Nei, de har jeg ikke prøvd.. hvor selges de?

Skal sies at idag har det vært veeeeeldig varmt her da, så i barnehagen hadde hun kun hatt solhatt på ettermiddag.. Men imorgen og en uke fremover er den meldt regn igjen  [:'(][:'(]

Finnes uten blondekant og.
Røff&tøff
Barnas Hus
Reflex
Babyshop

Tror jeg har sett ellte lurer på alle de plassene.

Back
Topp