Tynn herre morgenkåpe/badekåpe

mkrago

Elsker forumet
Jeg er på jakt etter en tynn morgenkåpe i bomull til pappaen min, ikke frotte eller syntetstoff. Problemet er at han er ganske kraftig og bruker ca 3xl, ikke så lett å finne noe da. Noen som har noen tips, har kjøpt, selger i butikken sin osv. Vi bor i drammensområdet så Oslo, Bærum, Asker og Drammen går greit. Helst fysiske butikker men nettbutikk går også greit.

Mener de hadde på kappahl i fjor. :)

Dressmann XL, den i Oslo ligger vel på Jernbanetorget ☺️ jeg jobber selv på Dressmann XL (Bergen). Vi har inne flere typer, også tynne i bomull ☺️

Dressmann XL, den i Oslo ligger vel på Jernbanetorget ☺️ jeg jobber selv på Dressmann XL (Bergen). Vi har inne flere typer, også tynne i bomull ☺️

Supert, på nettsidene ser det ikke ut som om det er morgenkåper hos xl. Det har kommet en ny Dressmann xl på Buskerud storsenter så passer perfekt.

Supert, på nettsidene ser det ikke ut som om det er morgenkåper hos xl. Det har kommet en ny Dressmann xl på Buskerud storsenter så passer perfekt.

Det er ikke alle varer som er i nettbutikken ☺️ ta deg en tur i selve butikken du. Dressmann har sikkert også, de går opp til 3xl men er dog litt mindre i størrelsen. Håper du får tak i.

Back
Topp