Tyngre å puste

lucky80

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
Jeg føler til tider at det er tyngre å puste. Kan ikke huske det har vært slik før. Dette er nr 4 og jeg er ca 25 uker på vei. Flere som opplever det slik? Har også hatt følelse noen ganger av at jeg vil besvime når jeg har bøyd meg for eks å kle på sokker..
 
Jeg har hatt det sånn noen uker nå. Er 28+2 idag. Hvis jeg sitter lenge fremoverbøyd sliter jeg med pusten. Bøyer jeg meg frem for å feks plukke opp noe fra gulvet er det akkurat som at alt blodet samles i hodet og blir helt ør :hungover:
 
JA! Er 28+3, og har skikkelig åndenød til tider. Nr. 4 her også. Tror det har både med at baby begynner å bli stor, pluss lavt blodtrykk.
 
Tror det er helt vanlig i svangerskap. Jeg har det slik selv, jeg går sakte og puster tungt. Synes mye blir slitsomt på grunn av pusten.
 
Jeg blir også raskere andpusten. 4.gangs her også. Merker det spesielt etter trappegåing, og f.eks. å holde en samtale i gang under et måltid..:hilarious:
 
Er ofte sliten og blir lett tungpustet nå i graviditeten, men det varierer litt fra dag til dag
 
Back
Topp