Tykt hår og Bob frisyre (samme som generell)

*Tøtta81*

Forumet er livet
Har sååå lyst å klippe meg. Sitter å ser på bilder og jeg har lyst på en total forvandling, nemlig bob.
Meeeen, jeg har tykt hår og naturlig fall. Hvordan vil dette gå? går det i heletatt?
Er livredd det skal bli sånn wooof å så står alt håret rett ut pga tykkelsen og fallet..
Noen her med tykt hår som har bob?

Jeg har ikke så veldig tykt hår, men jeg har fall/krøller...Eller, må vel kanskje si krøller! [;)] Og korte frisyrer fungerer absolutt ikke på meg! Jeg har prøvd det noen ganger, men det ser ikke bra ut...Det kan se veldig bra ut dersom jeg føner og strekker/styler det hver gang, men det har jeg ikke tid til nå! [:)]

Men bob er veldig stilig da! Men hør med frisøren din, hun vet det kanskje...

Æ har bob[:)]
Å æ har vældi tjukt hår[;)]

ORIGINAL: Kiraoth

har du? klipt dæ siden sist eller e d bare æ som ikke har sett d?

elske den frisyren[;)]

og synest den er fine me tykt hår eller krøller[:)]

eg sku ønska eg hadde krøller da kunne eg hat den te daglig å strekka d ut te fest[:D]

ORIGINAL: *Fru Tøtta*

ORIGINAL: Kiraoth

har du? klipt dæ siden sist eller e d bare æ som ikke har sett d?

Æ har ganske lang bob da.
Klipt skrått nedover framover...
Men håre mitt krølle sæ da, så det bli jo helt anderledes på dæ.

hmm, kanskje jeg skal tørre å gå får en sånn da,,, kanskje ikke den korteste av de da men,,

Jeg har tykt hår og har bob [:)]
Det lengste håret mitt rekte meg til haken da jeg klipte meg [:)]
Jeg synes det er fint med litt kort bob, får fram frisøren bedr e[;)]

ORIGINAL: jente_88

har du bilde?

æ hadd bob i fjor.. litt sånn upassende bilde, så fjerne det snart.. og æ har veeeeldig tjukt og vanskelig hår (fleste frisøra kalle det hestehår[8|])

må bare signer på at jente_88 har perfekt bob hår [:)][:)][:)]

ORIGINAL: snuppah88

æ hadd bob i fjor.. litt sånn upassende bilde, så fjerne det snart.. og æ har veeeeldig tjukt og vanskelig hår (fleste frisøra kalle det hestehår[8|])

hehe utrolig hva man kan få til vist man vil shø...

snuppah88: kjempe fint  jeg har mere fall da,, orker liksom ikke stå med rettetanga hver dag heller

ORIGINAL: Puz82

må bare signer på at jente_88 har perfekt bob hår [:)][:)][:)]

[:D]

Brukt natta på å gruble litt her, så nå skal jeg manne meg opp til å ringe en frisør. Er sååååå redd får å prøve noe nytt, ender alltid opp med at jeg ikke gjør noe med det.
Har hatt langt hår i 28 år, med unntak av i 5.klasse, så kanskje ikke så rart jeg er 'redd'. Enn om det ikke blir bra liksom, tør jeg stole på en ukjent liksom,, masse spørsmål fra ei som ikke har vært hos frisøren så lenge jeg kan huske, unntatt PUZ82 som fiksa meg til bryllupet[:D] aldri vært så fornøyd noen gang som da[:D]

Brukt natta på å gruble litt her, så nå skal jeg manne meg opp til å ringe en frisør. Er sååååå redd får å prøve noe nytt, ender alltid opp med at jeg ikke gjør noe med det.
Har hatt langt hår i 28 år, med unntak av i 5.klasse, så kanskje ikke så rart jeg er 'redd'. Enn om det ikke blir bra liksom, tør jeg stole på en ukjent liksom,, masse spørsmål fra ei som ikke har vært hos frisøren så lenge jeg kan huske, unntatt PUZ82 som fiksa meg til bryllupet[:D] aldri vært så fornøyd noen gang som da[:D]

Kan ikke Puz82 hjelpe deg da?
Hun kjenner deg jo og vet hva du liker?

Jeg har tjukt hår med fall og bob og kort hår før.
Måtte rette det ut i eininga for at det skulle bli som de hadde klipt det. Men det gikk jo..
Har ikke noe spesielt godt bilde, men dette var ihvertfall fronten;

Jeg har tykt hår og bob, dog det er mye lengre nå enn for 5 mnd siden :) Men det ble ganske fint, og veldig lett å arbeide med om jeg ville ha litt rufsete bob / elegant bob.

Hærlig me forandring da tøtta......e sjøl i vurderingsfasen...men det e som du veit vanskelig å få ut fingern å gjør nå me det![:)]

Da var det gjort. 3,5 timer hos frisøren. Fikk mørke striper og halvlang bob[:D] fornøyd[:D]

Da var det gjort. 3,5 timer hos frisøren. Fikk mørke striper og halvlang bob[:D] fornøyd[:D]

Så bra at du ble fornøyd[:)]
Bilde?

Back
Topp