Tykk strømpebukse

MaiMor19

Forelsket i forumet
Jeg har visst blitt en slik gravid som trives best i skjørt og kjole. Men, nå begynner det å bli kaldt ute, og magen vokser. Jeg har hittil klart meg med 80 denier i Pierre Robert sin største størrelse, men nå må jeg over på noe annet. Er det noen som kan anbefale en stor og god strømpebukse, gjerne i ull og med «strikket» mønster/finish, som kan brukes igjen og igjen? Jeg må ha stor størrelse, typ str 50, og den skal jo helst være gravidvennlig i tillegg. Noen som kan hjelpe?

Legger til at om du som er normalvektig opplever en type som god i størrelsen, så vil det være noe helt annet for oss som er overvektige...
 
Har vært veldig fornøyd med Cubus sine i ull, fint strikkemønster er det også:)
Nå vet jeg ikke hvordan de funker når magen blir større, men jeg får dratt de opp til under bhn så er kanskje verdt ett forsøk:p
Kjøpte noen på gravid avdelingen for litt siden, ikke med strikke mønster og jeg liker ikke hvordan den «mister» fargen når den strekkes om du skjønner hva jeg mener, men ellers veldig gode å ha på:)
Disse tror jeg var av bomull.
 
Sjekket hm sin mamma avdeling, de hadde i ull når eg gikk gravid med mine to andre på vinteren :)
 
Har vært veldig fornøyd med Cubus sine i ull, fint strikkemønster er det også:)
Nå vet jeg ikke hvordan de funker når magen blir større, men jeg får dratt de opp til under bhn så er kanskje verdt ett forsøk:p
Kjøpte noen på gravid avdelingen for litt siden, ikke med strikke mønster og jeg liker ikke hvordan den «mister» fargen når den strekkes om du skjønner hva jeg mener, men ellers veldig gode å ha på:)
Disse tror jeg var av bomull.

Takk for svar! Da skal Cubus sjekkes ut! :)
 
Så fint, da skal jeg sjekke de ut! Jeg prøvde på gravidebuksene (jeans) til HM, men de ble for små for meg. Er strømpebuksene i større størrelser? :happy:
De som eg kjøpte for to år siden var store i str, kjøpte xs og de var for store til meg, bruker stort sett xs-s i bukser, ull utvider jo seg ofte også :) Tror janus har ull strømpebukser som er store i str, så de kan sikkert brukes :)
 
Eg vett!!!! E overvektig sjøl og Lindex sin med fleece inni e MAGISK! ( kanskje eg ikkje ska ropa det så høyt med tanke på at eg e leder i en h&m butikk :oops::hilarious:)
Men den e stor i str ( tror de går opp te 50), pluss sykt behagelig og varm!! Anbefales veldig :happy::happy:
 
Glemte å skriva at an ser ut som en matt 100 den utpå men fleece inni :)
 
Eg vett!!!! E overvektig sjøl og Lindex sin med fleece inni e MAGISK! ( kanskje eg ikkje ska ropa det så høyt med tanke på at eg e leder i en h&m butikk :oops::hilarious:)
Men den e stor i str ( tror de går opp te 50), pluss sykt behagelig og varm!! Anbefales veldig :happy::happy:

Takk for svar! Det er akkurat slike tips jeg var ute etter :rolleyes: Turen går til Lindex en av dagene nå!
 
Jeg har kjøpt en slik fra h&m og har den faktisk på nå. Den er lett å dra høyt opp over magen, så er god plass der. Den er derimot noe trang over lårene (uvanlig for meg ettersom mitt «problemområde» alltid har vært magen
 
Eg vett!!!! E overvektig sjøl og Lindex sin med fleece inni e MAGISK! ( kanskje eg ikkje ska ropa det så høyt med tanke på at eg e leder i en h&m butikk :oops::hilarious:)
Men den e stor i str ( tror de går opp te 50), pluss sykt behagelig og varm!! Anbefales veldig :happy::happy:
En god ansatt tipser om sånt, da vet kundene at det bare er å komme tilbake til deg senere og få ærlige og gode råd. :happy: Ikke at du roper det direkte her på et anonymt forum uansett da men :hilarious:
 
Jeg var veldig fornøyd med hm sine når jeg var gravid, jeg er en str 46 selv, og de gravidstrbuksene er faktisk veldig gode.
Har faktisk en i skuffen enda, og er snart to år siden jeg fødte :)
 
Back
Topp