Tykk slimhinne under/etter mensen?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei! Jeg er så forvirret og lurer på om noen her har opplevd lignende:

Fødte for 3 mnd siden (men han forlot oss 20 timer senere :’(( ) og fikk tilbake mensen for nesten tre uker siden. Den begynte kjempesmått i en dag, stoppet i 2-3 dager og begynte på igjen. Så var den hver dag i en 13-14 dager før den igjen stoppet for rundt to dager siden. Var til ultralyd på fertilitetsklinikken i går og fikk høre at jeg fortsatt har kjempetykk slimhinne, noe han syntes var merkelig ettersom jeg nettopp hadde hatt mensen? Så begynte jeg å blø littegrann da jeg kom hjem, men som igjen stoppet...

noen som har vært borti noe sånt? Blir jo livredd livmorkreft. Vet det er sjeldent hos unge (er 24) men det kan jo skje?!

Jeg var på utredning for habituell abort i slutten av en menstrasjon. Hadde veldig tykk slimhinna legen mistenkte polypper. Var tilbake en uke senere og det var like tykt. Tok da vannscann og han fant ingen polypper.

Legen mente livmor stod veldig rett opp som kunne ha noe med bildet å gjøre. jeg derimot er jo bekymret for kreft slik som du. Men det ble ikke nevnt.

Jeg hadde flere tidlige kjemiske graviditeter/spontanaborter før undersøkelsene og tenker det kan ha vært tester av noe slag deretter.. hadde en pausemnd og da kom det ut endel slimrester. Ble gravid etter den igjen, men tenker å ta ny ul etter graviditeten når jeg har fått tilbake mensen og se hvordan det ser ut da. :) Kanskje det er rester hos deg også?

Jeg var på utredning for habituell abort i slutten av en menstrasjon. Hadde veldig tykk slimhinna legen mistenkte polypper. Var tilbake en uke senere og det var like tykt. Tok da vannscann og han fant ingen polypper.

Legen mente livmor stod veldig rett opp som kunne ha noe med bildet å gjøre. jeg derimot er jo bekymret for kreft slik som du. Men det ble ikke nevnt.

Jeg hadde flere tidlige kjemiske graviditeter/spontanaborter før undersøkelsene og tenker det kan ha vært tester av noe slag deretter.. hadde en pausemnd og da kom det ut endel slimrester. Ble gravid etter den igjen, men tenker å ta ny ul etter graviditeten når jeg har fått tilbake mensen og se hvordan det ser ut da. :) Kanskje det er rester hos deg også?

Det er fint de ikke nevner det, men man blir jo nervøs likevel! Er jo det svaret som kommer opp på google... google er aldri bra, men vanskelig å la være!

Han sa at livmoren så veldig ren ut, så han trodde ikke det var rester igjen! Bare veeeldig merkelig.

Ja det er lurt å sjekke igjen kanskje! Har vurdert om bkanskje noen bare har tykk slimhinne alltid... at det kanskje ikke betyr noe

Back
Topp