Tykk sengekant:)

lillechille

Forelsket i forumet
Endelig kjøpt det!! Hatt såå lyst leenge, falt for sebra sin lilla - men fy så dyr...

De er tykke nok til å stå av seg selv, så da blir det lunt og trygt for baby:)

Noen fler som har kjøpt sånne tykke sengekanter?
 
Har lyst på en som er tykk nok til at den ikke faller sammen og i samme slengen er veldig brei :p Jeg klarer ikke finne det noen plass :p hehe.
 
Skjønner ikke bæret jeg... :p Hva er tykk sengekant?
sengekantene til sprinkelsengene er ofte ganske tynne og faller gjerne litt ned, bøyer seg lett osv. så her er det veld snakk om noen som er en god del tykkere og derfor står godt langs kanten på senga :)
 
Har kjøpt mummi sengekant. Skikkelig tykk og bred:)


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Jeg har også sengekant fra sebra, de er kjempe fiine, og senga blir såå lun og fin med den :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Godt med alt som er gjort :) Vi har sengekant, kunne godt vært tykkere, men pga festene står den ganske bra likevel :)
 
Tenker å muligens kjøpe tykk sengekant jeg også, da blir det nok en fra Sebra :) De er utrolig fine, får heldigvis litt prosenter på jobben ;) hehehe
 
Sikler på en sebra jeg og.. har en babydan prinsesse liggendes, men det blir jo litt feil når det er en gutt som skal bruke hehe ;)
 
Vi kjøpte nye sengekant nå, synes den etter storesøster var for lav (IKEA). Fant en høy og fin en på BarnasHus. Den er ikke av de tykkeste da, men tykkere enn den vi hadde fra før av, og kommer nok til å holde seg godt på plass for festene var veldig strategisk plassert :)
 
Back
Topp