Tykk gulp!!!!

englefjes3

Forelsket i forumet
Gullet har plutselig begynt å gulpe opp tykk grøtaktig gulp om kvelden.
Noen som vet hvorfor han gulper dette?
Han har aldri vært en gulper og jeg har jo ikke akkurat så mye melk om kvelden!!

Det er det at det er gammelt tror je gsom gjør det. For de gangene mini her gulper med en gang han har spist er det rennende melkekonsistens, men hvis han har sovet og gulper etter det så er det tykk grøtete gulp. (Nesten så den yster seg sånn som skjer med melk i osteprosessen)

Vist babyen har fått kose deg med de tykke dråpene, så blir gulpet dykkere.
også om det har gått en stund siden du gav melk, at melken har starten en god prosess/blitt liggende litt i magen.

Fikk en sånn skikkelig tykk god en i går, har faktikst bilde av det, den kom ut idet jeg stilte inn kamera her. haha.. hang nesten fast inne i munnen henne
s..

ORIGINAL: Frøken Lillan

Vist babyen har fått kose deg med de tykke dråpene, så blir gulpet dykkere.
også om det har gått en stund siden du gav melk, at melken har starten en god prosess/blitt liggende litt i magen.

Fikk en sånn skikkelig tykk god en i går, har faktikst bilde av det, den kom ut idet jeg stilte inn kamera her. haha.. hang nesten fast inne i munnen henne
s..

Så det er overskuddsmelk på den fete melken? Det kommer opp når jeg tar han opp for en rap etter amming. Prøver jo og mate han godt opp for natten :)[:D]

Ikke noe deilig det som kommer ut nei [:-]

Back
Topp