Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her byttet vi ut en tynn sengekant med den tykk på 4cm. Den står av seg selvaldri vært noe problem med at hun flytter den og klarer ikke stå på den, da vil den nok bøye seg. Vi har rund seng så vet ikke hvordan den evt legger seg i hjørner
Jeg fant ut at det er hovedsaklig tre tykkelser;
- de aller tynneste som er bare to stofflag med litt vatt mellom, festes med snorer, og ramler ned hele tiden. De står ikke av seg selv. De synes jeg var helt ubrukelige.
- de med 1-2 cm tykk skumgummi inni, disse likte jeg, de står av seg selv men festes med snorer, men synker sammen når barnet etterhvert begynner å grafse og tråkke på dem. Kan ikke brukes til å klatre på. Ulempen er at hvis man tar av trekket for å vaske, så ryker skumgummien lett. Såeh, vi må kjøpe ny til lillebror nå
- de 4-5 cm tykke med skumgummi. Disse har ofte ikke snorer, så de kan barnet flytte rundt på oppi senga etterhvert, og jeg så levende for meg at vår kreative frøken stablet den opp for å klatre. Den varianten turte ikke jeg å kjøpe.
Nei ikke foreløpigHar du hatt klarte unger da? Er var vår minste halveis over bare 6 måneder gammel![]()
Så redd en tykk kant ville ha støttet opp med klatringen![]()
Har hatt tynn til mine og hatet den! Nå har jeg kjøpt en tykk fra sebra og den ser bra ut hvertfall. Ingen av mine har enda skjønt at de kan klatre ut av sprinkelsenga, så det har jeg ikke tenkt på engang![]()
Vi hadde tynn, men angrer på at vi ikke kjøpte tykk..