Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sophie er veldig populær her og, i tillegg til denne: http://www.manhattantoy.com/p/skwish-classic
Selges på bl.a. Sprell og Babyshop. Veldig lett å gripe og lille elsker å bite på kulene.
Ellers er han veldig glad i diverse fargerike og knitrende leker vi har fra Lamaze, som jeg henger på babygymmen og som han kan slå på og gripe i.
Den er lett å gripe i for små hender og god å tygge på når gommene klørJeg må bare spørre: Hva er greia med giraffen Sophie? Har aldri hørt om den før, men måtte google den etter å ha lest svarene i denne tråden. Da viste det seg at det tydeligvis ER en greie, og at jeg faktisk så henne i går på babysangDen ser liksom ikke så spesiell ut, men noe må det jo være?
![]()
Tror kanskje det har noe med øynene på giraffen å gjøre ogJeg må bare spørre: Hva er greia med giraffen Sophie? Har aldri hørt om den før, men måtte google den etter å ha lest svarene i denne tråden. Da viste det seg at det tydeligvis ER en greie, og at jeg faktisk så henne i går på babysangDen ser liksom ikke så spesiell ut, men noe må det jo være?
![]()
Hehe!Jeg må bare spørre: Hva er greia med giraffen Sophie? Har aldri hørt om den før, men måtte google den etter å ha lest svarene i denne tråden. Da viste det seg at det tydeligvis ER en greie, og at jeg faktisk så henne i går på babysangDen ser liksom ikke så spesiell ut, men noe må det jo være?
![]()