Tyggeleker

ErleS

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Min lille skatt tilbringer store deler av dagen med å tygge på ting/prøve å tygge på ting! Hun liker jo best hardere leker, og sjiraffen Sophie er foreløpig favoritt. Jeg må kjøpe noen flere leker nå, og lurte på om noen har tips til gode tyggeleker?

Sophie er veldig populær her og, i tillegg til denne: http://www.manhattantoy.com/p/skwish-classic
Selges på bl.a. Sprell og Babyshop. Veldig lett å gripe og lille elsker å bite på kulene.
Ellers er han veldig glad i diverse fargerike og knitrende leker vi har fra Lamaze, som jeg henger på babygymmen og som han kan slå på og gripe i.

Synes Lamaze og Fisher-price leker er best. De var favoritten til brødrene også, så har arva en del av de. ;)

Sophie er veldig populær her og, i tillegg til denne: http://www.manhattantoy.com/p/skwish-classic
Selges på bl.a. Sprell og Babyshop. Veldig lett å gripe og lille elsker å bite på kulene.
Ellers er han veldig glad i diverse fargerike og knitrende leker vi har fra Lamaze, som jeg henger på babygymmen og som han kan slå på og gripe i.

Vi har også denne, stor favoritt :)

sophie giraffen og lamaze-leker er favoritter her også :) i tillegg til hendene..

Jeg må bare spørre: Hva er greia med giraffen Sophie? Har aldri hørt om den før, men måtte google den etter å ha lest svarene i denne tråden. Da viste det seg at det tydeligvis ER en greie, og at jeg faktisk så henne i går på babysang :P Den ser liksom ikke så spesiell ut, men noe må det jo være? :D

Jeg må bare spørre: Hva er greia med giraffen Sophie? Har aldri hørt om den før, men måtte google den etter å ha lest svarene i denne tråden. Da viste det seg at det tydeligvis ER en greie, og at jeg faktisk så henne i går på babysang :P Den ser liksom ikke så spesiell ut, men noe må det jo være? :D
Den er lett å gripe i for små hender og god å tygge på når gommene klør ;) er vel noe med konsistensen og at det er lett å komme til rundt i munnen med de lange beina.

Jeg må bare spørre: Hva er greia med giraffen Sophie? Har aldri hørt om den før, men måtte google den etter å ha lest svarene i denne tråden. Da viste det seg at det tydeligvis ER en greie, og at jeg faktisk så henne i går på babysang :p Den ser liksom ikke så spesiell ut, men noe må det jo være? :D
Tror kanskje det har noe med øynene på giraffen å gjøre og:)
Jobbet på apotek før og alle skulle ha giraffen Sophie! Ser de selger den mange plasser nå.

Hehe! :) Ja, har lurt på det jeg også. Var ikke sånn "mote-leke" når de to andre mine var babyer. De hadde helt vanlige babyleker. Så tror man klarer seg helt fint uten. ;)

Litt sen tilbakemelding herfra :-P Har foreløpig ikke anskaffet Sophie, men dersom jeg snubler over henne kan det hende hun får bli med hjem ;-)

snuppa mi fikk en sånn sjiraff til jul av noen, men ho er ikke så veldig begeistra enda.. visste ikke den var en "populær" leke :) men nøklene som storebror og storesøster har hatt før ho, de er spennende å leke med :)

Fikk giraffen i barselgave. Den ser jo ikke så spennende ut nei. Men ga henne den da hun begynte å tygge veldig på hendene, og hun liker den tydeligvis veldig godt for hun kan holde på med den leeenge! Passe myk/hard og lett å holde i

Jeg har bestilt Sophie på jellyroom, hun var på tilbud!
Prostituert giraff, værsågod. Billig billig.

Har også kjøpt etpar andre tyggeleker. Hun tygger så mye på hendene sine og slever nedover alt!
Lamaze og fisher price tøyleker som knitrer og ringler er kjempepoppis her. Men hendene, de er de gøyeste!

så også at hun ble lei av en leke hun likte veldig godt lenge. La den vekk i en uke før jeg tok den frem igjen, da var den spennende igjen :) Kan jo være et tips i stedet for å stadig finne nye ting :)

vi har hatt Sophie og Skvish (den som ble lenket til lengre opp fra Manhattan Toy Company).
Storfavoritter her !

Back
Topp