Tydeligere emner/overskrift?!

x1xAprilbaby2010

Andre møte med forumet
Mulig det er bare meg, men jeg syntes det er litt greit hvis vi alle kan lage litt tydeligere overskrifter, syntes ganske mange er litt forvirrende i forhold til innhold. [8|] Var ikke for å hakke på noen, men blir bare litt forvirret til tider.. hehe[:D]

Jepp. Dette tok vi opp som tema heelt i begynnelsen. Da sa de fleste at de var enige å lage tydeligere overskrifter. Altså overskrifter som forteller noe om det faktiske innholdet.

Jeg skjønner heller ikke hva "Nå har jeg.." betyr. Jeg skjønner at det er meningen jeg skal bli nysgjerrig. Men istedenfor blir jeg bare irritert. Mens andre igjen mente det ikke betydde noe, og atter få mente det var gøy med slike overskifter det det gjorde dem nysgjerrig. Mulig dette fenomentet har litt med alder å gjøre?

Jeg er iallefall mer konkrete, fortellende overskifter.

Har du vært på din første svangerskapskontroll,hva med å skrive "1.sv.kontroll" istedenfor "Nå har jeg..."
(Tatt som ett eksempel ut av det blå - ikke myntet på noen spesielle!!)

[8|]??
Greit inne på apriljentenes viktigste sider, men alle er da forskjellige. Syns ikke man kan be om det...

Greit for meg[:)] Er jo greit, da husker jeg hva jeg har lest + svart bedre hvertfall[:D]

ORIGINAL: Aprilbaby2010

Mulig det er bare meg, men jeg syntes det er litt greit hvis vi alle kan lage litt tydeligere overskrifter, syntes ganske mange er litt forvirrende i forhold til innhold. [8|] Var ikke for å hakke på noen, men blir bare litt forvirret til tider.. hehe[:D]

Støtter dette.

Tydeligere overskrifter hadde vært fint! Mye enklere[:)]

Jeg er enig..satt faktisk akkurat å tenkte på det[;)]

jeg merker jeg går inn på noen tråder om igjen og om omigjen rett og slett fordi jeg ikke husker jeg har vært innpå, så forstår godt hva hi mener, men innimellom synes jeg det er vannskelig å skrive en konkret overskrift da kanskje det er flere lignende, eller det må så mye til å forklare hva jeg vil:p hehe..

men ja er med på at vi kan prøve å beskrive tråden bedre i overskriften:)

ORIGINAL: Aprilmammaen

jeg merker jeg går inn på noen tråder om igjen og om omigjen rett og slett fordi jeg ikke husker jeg har vært innpå, så forstår godt hva hi mener, men innimellom synes jeg det er vannskelig å skrive en konkret overskrift da kanskje det er flere lignende, eller det må så mye til å forklare hva jeg vil:p hehe..

men ja er med på at vi kan prøve å beskrive tråden bedre i overskriften:)

denne er jeg med på! har nok kanskje ikke vært så klar selv til tider, men nå er det slutt[:D]

Jeg er inne på alle tråder og leser uansett....syntes det ikke gjør noe, men jeg er med hvis alle vil det...jeg syntes det er litt spennende på hva som står i selve innlegget hvis det står "nå har jeg...." i overskriften[;)]

Helt enig...
Skjønner ikke hva det er å irritere seg over?
Bare la vær og kikk på den tråden da vel?
Mange ganger får man mye mer tilbakemeldinger om man er litt "hemlighetsfulle"......

Men det motsatte kan også skje, noen med et godt svar gidder ikke sjekke tråden når de ikke vet hva som står...

ORIGINAL: Godzilla

Jeg er inne på alle tråder og leser uansett....syntes det ikke gjør noe, men jeg er med hvis alle vil det...jeg syntes det er litt spennende på hva som står i selve innlegget hvis det står "nå har jeg...." i overskriften[;)]

jepp me 2 :)

Vell ser ut til at vi får være enig i å være uenig. Men man kan jo ta tråden som en anbefaling.
Jeg blir små irritert over overskrifter som ikke har noe hint til hva som er i tråden. Men det eneste som skjer er jo at jeg ikke går inn på tråden. Og det skader da ingen.

Synes det også blir veldig uryddig og vanskelig å finne tilbake til tråder når man ikke kan søke etter noe konkret. Og det er også noe av det jeg synes er det største problemet med "anonyme" overskrifter. Gode tråder kan på en måte forsvinne på den måten.

Men dere får gjøre hva dere vil :)

ORIGINAL: Serine sin mamma

ORIGINAL: Mamalou

[8|]??
Greit inne på apriljentenes viktigste sider, men alle er da forskjellige. Syns ikke man kan be om det...

enig. Synes folk får skrive hva de vil!

signerer her

Selvfølgelig må folk få skrive hva de vil i overskriftene.
Poenget med dette var jo bare å gjøre det lettere å forstå hva innlegget inneholder, og dermed øke brukervennlighet og trivsel her inne. Kan ikke forstå hvorfor så mange blir sure for det? [>:]

Er ingen som forteller deg hva du skal gjøre. Dette er et vennligsinnet forslag til en generell forbedring.

Jeg syns folk må få gjøre hva f*** de vil, om folk har så stooore problemer med å trykke på en overskrift for så å oppdage at det ikke intr de så får de lavære å trykke på slike linker. Er faktisk lettere å la være å trykke på den, enn å be alle å hver å pressisere hva de skal skrive om. Lever i ett fritt land, deal with it ![>:]

Fælt som du er imot et velment forslag da??
Leste du noen sted i hovedinnlegget at personen skrev at vi andre -SKAL- skrive slik og slik. Nei.

Noen engasjerer seg faktisk positivt i forumet.
Deal with it.

ORIGINAL: Valkyrie

Leste du noen sted i hovedinnlegget at personen skrev at vi andre -SKAL- skrive slik og slik. Nei.

Deal with it.

Ser man det, det trakk inn.
Du skrev at det har blitt tatt opp før og at folk var enig osv..  men sist jeg sjekka så er det så og si ingen som har gjort noe med det, med andre ord, det kommer aldri til å skje at folk gjør det over hele linja,  så slutt å vær så pirkete på folk.
Og ja jeg er sur i dag. Våknet av at min man slengte armen i tryne på meg.

ORIGINAL: mamma_til_to

ORIGINAL: June_1

ORIGINAL: Valkyrie

Deal with it.

Ser man det, det trakk inn.
Du skrev at det har blitt tatt opp før og at folk var enig osv..  men sist jeg sjekka så er det så og si ingen som har gjort noe med det, med andre ord, det kommer aldri til å skje at folk gjør det over hele linja,  så slutt å vær så pirkete på folk.
Og ja jeg er sur i dag. Våknet av at min man slengte armen i tryne på meg.

Tror jeg ler meg ihjel!!!! [;)]
Snakk om å la det gå utover andre!! [;)] Skikkelig dårlig gjort av mannen din altså!!!

Tror vi bare må være enige i å være uenige..
Og være snille og vennlig mot hverandre..... [:D]

Ja jeg er enig, har egentlig hatt en meget bra dag i dag, har vert litt rundt omkring, og jeg syns folk har vert over gjennomsnittet hyggelig med meg i dag[:)] Veldig kjekt når jeg hadde en rævva start på dagen i dag..  Og sorry Valkyrie, var ikke meningen og bite hode av deg.. var bare ekstreeeemt sinna og irritert.. Håper hormon monsteret roer seg snart..

Back
Topp