Tydehjelp? :)

Jeg ser:Heartred
 
Ikke fått noen særlig synlig strek på testene i kveld :( og jeg tror jeg er over ikm, så spørs om der var noen luretester de strekene jeg fikk igår og på formiddagen. Men hvis det ikke er noe baby, så kan vel den mensen bare komme synes jeg :p
 
da krysser jeg fingrene for deg :D jeg har fått strek på 3 av 4 tester nå. Strek i går kveld, ikke strek på morgen og strek på de to jeg har tatt nå på formiddagen. Så litt rart om det ikke er noe. Har du lyst til å vise meg testene dine? :D

Kom over svaret ditt først nå :happy: Ja, men kvaliteten blir jo veldig dårlig her inne.. Får variasjon i strek, men har testet hver gang jeg har gått på do i dag :smiley-angelic006 Håper det vises når jeg laster opp, å at du har godt syn :smiley-ashamed008 Jeg ser iallefall at de er rosa.. Den siste er vanlig babyplan..
 

Vedlegg

  • FE000A7D-2BE2-426A-ADCA-A01F44E6706A.jpeg
    FE000A7D-2BE2-426A-ADCA-A01F44E6706A.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 79
  • FEDD1220-440E-48D7-BE00-64A468FCBC4B.jpeg
    FEDD1220-440E-48D7-BE00-64A468FCBC4B.jpeg
    40,9 KB · Visninger: 77
Oj, snakk om å bli lurt med de testene ja :( jeg bør kanskje kjøpe inn noen fra et annet merke. Men opplevde du at alle testene du tok i den perioden fra make sure fikk strek?

ikke alle, noen ble veldig tydelig som på bilde, mens andre ble svakere. Var stort sett strek på alle jeg tok, hvertfall etter tidsfristen. Disse på bildet var rosa og ble synlig omtrent med engang fargen trakk seg oppover. På 30 tester ( ja du leser riktig) så var det strek på garantert 98% og av de tipper jeg halvparten kom innen fristen.
 
Kom over svaret ditt først nå :happy: Ja, men kvaliteten blir jo veldig dårlig her inne.. Får variasjon i strek, men har testet hver gang jeg har gått på do i dag :smiley-angelic006 Håper det vises når jeg laster opp, å at du har godt syn :smiley-ashamed008 Jeg ser iallefall at de er rosa.. Den siste er vanlig babyplan..
Jeg ser :D jeg satser på at dine blir sterkere :D
 
Tatt test igjen nå og får ikke særlig strek. Tenker jo til at jeg egentlig er 2-3 dager over ikm at testene bør ha vært såpass sterke nå, så nå håper jeg mensen hvert øyeblikk dukker opp :)
 
Eller jeg ser strek, men den er lik som de strekene jeg fikk i går, og mtp at streken på onsdags kveld var så tydelig, bør vel streken bli tydeligere nå :(
 
Skjønner hva du mener.. Her er mine fra i går kveld, i 0030-tiden inatt, å nå imorrest. Drakk endel saft før jeg la meg, så urinen var mindre konsentrert enn hva den pleier å være på dagtid. Men føler også at det burde vært en økning til nå :( Å selvfølgelig ser jeg at kvaliteten ble helt r**a.. Ønsker meg ny telefon med bedre kamera, bare pga forumet! :rolleyes:
 

Vedlegg

  • D69BF7BF-6E51-42E2-AB0A-91AA684BA122.jpeg
    D69BF7BF-6E51-42E2-AB0A-91AA684BA122.jpeg
    26 KB · Visninger: 60
Skjønner hva du mener.. Her er mine fra i går kveld, i 0030-tiden inatt, å nå imorrest. Drakk endel saft før jeg la meg, så urinen var mindre konsentrert enn hva den pleier å være på dagtid. Men føler også at det burde vært en økning til nå :( Å selvfølgelig ser jeg at kvaliteten ble helt r**a.. Ønsker meg ny telefon med bedre kamera, bare pga forumet! :rolleyes:
Jeg tror det er forumet som gjør noe med bildene :p for det samme skjer med meg, men bildene er helt klare på tlf :p er du over ikm eller skal du ha snart? Jeg har trua på dine jeg :D mens jeg er jo over, så de bør jo ha slått ut skikkelig.
 
Jeg tror det er forumet som gjør noe med bildene :p for det samme skjer med meg, men bildene er helt klare på tlf :p er du over ikm eller skal du ha snart? Jeg har trua på dine jeg :D mens jeg er jo over, så de bør jo ha slått ut skikkelig.

Ja, er vell det.. Nå måtte jeg gå inn å dobbeltsjekke i premom, å alle mine sykluser har vart i 28 dager - før dag 29 blir CD1. I dag er dag 29.. Så 13 dager lutealfase, samt el på CD16 har vært standarden de tre siste syklusene etter SA. Før det har jeg ikke hatt mens på mange år grunnet spiral. Så da må den jo bare enten dukke opp i dag, eller la vær :rolleyes: Sist testen jeg veldig svakt 12 dpo, men det var med metode sine tidligtester. Har ikke prøvd de denne runden :)
 
Er det ikke en økning her da? :sorry: Selv om jeg ikke fatter at den første der er så sterk.
 

Vedlegg

  • 4C6A63BE-78E0-4E14-91F0-C79DCEED51A7.jpeg
    4C6A63BE-78E0-4E14-91F0-C79DCEED51A7.jpeg
    28,7 KB · Visninger: 65
Back
Topp