Tydehjelp.

Pannekake

Flørter med forumet
Hei alle prøvere :happy:

Jeg hadde uttak 29.juni og innsett 1.juli. Tok en test den 5.juli som var negativ (kunne såvidt skimte en skygge der streken skal være). Den 6.juli tok jeg en test for å være helt sikker på at ovitrelle var ute, men da syns jeg streken var bittelitt sterkere. Ventet til den 8. og tok en ny test og der så heg tydelig en strek. Jeg har lest at rfsu test tidlig twstene ofte gir skygge, men det har aldri skjedd meg før uten å være gravid. Ikke så sterk strek. Etter 30 min var streken blitt noe svakere, men jwg kan fortsatt se den. Vil dere hjelpe meg?

Vedlegg

• IMG_20190709_151952.jpg
    IMG_20190709_151952.jpg
    16 KB · Visninger: 114
  • IMG_20190709_152128.jpg
    IMG_20190709_152128.jpg
    22,6 KB · Visninger: 115
  • IMG_20190709_152455.jpg
    IMG_20190709_152455.jpg
    19,5 KB · Visninger: 117
Det er så vanskelig å vurdere det når man har satt ovitrelle og ikke har fast testing for å se forskjell.
Jeg synes også det er lettest å se med samme type strimmeltest fordi man kan legge disse tett inntil hverandre.
Jeg testet ut ovitrelle to gg på de to barna jeg fikk. På mine tester var det tydelig at 8 dpo, altså på dag 10 etter ovitrelle, var den svakeste streken før det begynte å stige i styrke igjen. På den første var jeg nokså sikker 9 dpo og på den andre graviditeten 10 dpo, siden det var nokså liten endring fra 8-9dpo.

Det kan være ovitrelle, men det er en fair sjanse for at det er graviditet også.

Har sett et par uttestinger av ovitrelle hvor streken ikke ble borte før 14-15 dpo hvor det ikke var graviditet, men der var det ingen tydelig blending for så å stige igjen.

Så spørs jo hvordan din kropp reagerer på ovitrellen og når den er "ute" igjen.

Har du testet ut ovitrellen tidligere?

Ser strek der, og syns den skimter av rosa og ikke skygge, så krysser fingrene for deg.

Takk for svar:)

Forrige forsøk tror jeg ovitrellen var ute ganske tidlig, men husker ikke helt når. Det er et år siden, så blir litt usikker.

Back
Topp