Tydehjelp..

desember2012

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
Min søster tok denne testen på fredag. Hun skulle ha mensen på torsdag, men ikke fått den!:love7 Jeg er selv gravid i uke 6 og hadde vært kjempe gøy og gått gravide ilag. Jeg vet at clearblue er kjent for skyggestreker, men ut fra denne og at ho ikke har fått mensen, hva tror dere? Hun er ganske avslappet av seg og ville ikke sjekke igjen før mandag for da har hun gitt det noen dager som hun sier. Dette er sååå gøy :Heartblue:Heartpink

Vedlegg

• Screenshot_20180111-181512.png
    Screenshot_20180111-181512.png
    253,3 KB · Visninger: 69
Hadde vært veldig kjekt. Men er det vanlig å få SÅ tydelig skyggestrek?[emoji813]red
Jeg har nesten aldri brukt CB før selv... Liker de med rosa farge. Har fått sånn strek på CB early og var ikke gravid, men etter googling viste det seg at det er kjempevanlig på akkurat den testen.

Gå på søndagsåpen butikk og kjøp en rfsu og stikk innom søstra di tilfeldig. ;)

Den ser ganske lovende ut! For sterk til å være falsk [emoji4]

Det er en blå strek der, men CB er kjent for skyggestreker som også kan være blå. Ville fulgt opp med test med rosa streker eller digital

Det er en blå strek der, men CB er kjent for skyggestreker som også kan være blå. Ville fulgt opp med test med rosa streker eller digital
Ja. Det er det jeg vet. Når jeg tok så var den like blå som på bildet ditt. Men jeg tok den lenge etter forventet mens. Hun tok den dagen etter forventet mens. Får se i morgen:love7

Ja. Det er det jeg vet. Når jeg tok så var den like blå som på bildet ditt. Men jeg tok den lenge etter forventet mens. Hun tok den dagen etter forventet mens. Får se i morgen:love7
Blir spennende da!
Så koselig det hadde vært om dere kunne gå gravide sammen

Back
Topp