Tydehjelp? :-)

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Tror kanskje jeg hører til her da. Aner ikke hvor mange dpo siden jeg ikke har hatt noenting etter en SA i midten av januar. Men de siste 3 dagene har de vært blendahvite, men strek av noe slag nå ikveld. Hva tror dere? Tok to og de er ganske like!
b455bca614dae07bf8c99f14e2a4cb45
ca56433bb27cfc6e459069a09dc54325

Virkelig??♡ når tror du en digital vil slå ut da? Og hvor mange dpo tror du jeg kan være??

Virkelig??♡ når tror du en digital vil slå ut da? Og hvor mange dpo tror du jeg kan være??
Veldig vanskelig å si hvor mange DPO du er siden det er så forskjellig fra kvinne til kvinne hvor mye HCG man produserer og hvor fort. Jeg var 10 DPO første gang jeg tok test men da var streken sterkere enn din. Men samtidig vet jeg at jeg hadde sterkere enn vanlig ved bare 10 DPO. du har ingen aning når du skal ha TR igjen eller ?

Jeg ser også strek! Bare se på hvor svak min første var på søndag (testene tatt henholdsvis søndag ettermiddag, kveld, mandag morgen og ettermiddag) :) Jeg fikk positiv digitaltest på den siste i hvert fall! Ta en ny test i morgen tidlig? Dette går veien! ❤️
ImageUploadedByBV Forum1455652032.265616.jpg

Hmm nei.. hvis syklusen min hadde vært vanlig igjen ville jeg fått rundt 22 eller 23 februar

Jeg ser også strek! Bare se på hvor svak min første var på søndag (testene tatt henholdsvis søndag ettermiddag, kveld, mandag morgen og ettermiddag) :) Jeg fikk positiv digitaltest på den siste i hvert fall! Ta en ny test i morgen tidlig? Dette går veien! ❤️
Vis vedlegget 162228

Jøss! Ser likt ut på de to første :-P spennende!!!

Mine så sånn ut i begynnelsen. Og jeg mista i midt av januar, og hadde siste blødning 11 januar. Og hadde nok hatt eggløsning rundt 14-15. Så jeg fikk supersvak test tre timer etter fristen den 25 januar. Etterhvert ble testene bare sterkere og sterkere. Hvor lang tid etter kommer det strek?

Mine så sånn ut i begynnelsen. Og jeg mista i midt av januar, og hadde siste blødning 11 januar. Og hadde nok hatt eggløsning rundt 14-15. Så jeg fikk supersvak test tre timer etter fristen den 25 januar. Etterhvert ble testene bare sterkere og sterkere. Hvor lang tid etter kommer det strek?

Den overste er avbildet etter ca 10 min, mens den nederste er ganske umiddelbart

Ikke verst å flytte ut og inn i samme terminforum da! :D

Back
Topp