Tydehjelp trengs

Positiv eller negativ


  • Antall som har svart
    7

Mammatilsnarttre

Elsker forumet
livet har vært tøft og jeg tørr ikke håpe egentlig, mistet babyen min døgnet etter fødsel for fem mnd siden. Den øverste testen er fra i går og den nederste fra i dag. Hva tror dere fine damer? <3

Takk for svar <3
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    16,5 KB · Visninger: 205
  • image.jpg
    image.jpg
    17,1 KB · Visninger: 203
For det første, kondolerer så masse og en god klem ❤ Jeg synes jeg ser en strek på den nederste bildet og strek på begge på det øverste bildet. Hvor mange DPO er du? Håper strekene bare blir sterkere fremover ❤
 
Så ubeskrivelig trist det dere har vært gjennom. Jeg har ikke ord...

Jeg synes at jeg kan se strek på den nederste testen, spesielt på det negative bildet. Jeg ønsker deg masse masse lykke til!!!
 
Så forferdelig trist! Sender deg en klem jeg <3
 
Uff :( livet er virkelig ikke rettferdig.

Syns jeg ser strek, og jeg ser aldri strek :p men litt dårlig bilde desverre.
 
Takk <3 så søte dere er - absolutt en grusom opplevelse jeg håper de ferreste eller helst ingen må gjennom.

Er 8DPO tror jeg, hadde positiv EL test lørdag morgen <3
 
Jeg kan ikke en gang tenke meg hvor forferdelig livet har vært for dere siste 5 mnd :( kondolerer så mye, ingen bør måtte gå igjennom noe så inderlig helvetes grusomt! ❤️❤️

MEN håper livet lyser mot dere igjen, ser strek på begge og krysser fingrene ❤️❤️
 
Så ufattelig trist :( livet er ikke rettferdig alltid assa... Har ikke ord. Kondolerer til dere. Sender dere en god klem ❤️

Ser strek på nederste testen :) masse lykke til! Heier på dere :)
 
Back
Topp