Tydehjelp -test

Oj! Så gøy! Her var det jo masse stigning! Grattis!
 
20190916_065624.jpg
denne ble tatt idag tidlig, syns det er for svak stigning. Hvatenker dere??
 
Mine var som regel sterkest på ettermiddagen! Hvor mange dpo?
Er jo fin strek❤ koselig å se at du er gravid igjen!
Jeg testet positivt på EL test 3.9, men etter clue skulle EL være 8.9,så usikker... Blir jo så usikker,med en gang det er noe....

Streken er jo godt synlig,skulle bare ønske den var enda sterkere ♡
 
Ikke ta en til om en dag eller to for å sammenligne strekene :)
 
Ikke ta en til om en dag eller to for å sammenligne strekene :)
Er teste-tøs så det holder, så kommer nok til å teste både i ettermiddag, og imorgen ser jeg for meg. Onsdag skal jeg inn til byen,og skal da kjøpe meg en digital tenkte jeg ♡ krysser alt jeg har for at dette går rette veien ♡
 
20190916_160436.jpg

Ny test nå,og kan ikke si jeg ser økning :(
Kjenner jeg er kjempenervøs... blir digital på onsdag ..
 
Hcg stiger til det dobbelte annenhver/tredje dag, så du vil nok ikke merk at de blir sterkere før i morgen eller overmorgen. Du er gravid ;) gratulerer
 
Takk for gode ord. Trodde ikke SA'n i sommer hadde gjort så mye med meg,men tydeligvis.. kjenner jeg er skikkelig bekymra:(

Får heldigvis TUL etterhvert,så får jeg bare puste rolig frem til da..
 
Hvor mange dpo er du? Min test så omtrent slik ut i morges og jeg har forventet ikm i morgen :Heartred jeg tar nå i hvertfall sjansen på at det er et lite mirakel inni magen!
Ette clue skal ikm være søndag 22.9.. men jeg tror den er før, pga EL før.. men usikker.. vabskelig å vite når syklusen ikke har vært stabil etter SA... :/

Krysser slt jeg har for at det er et lite gull i magen min også,som holder seg der til Mai ♡
 
Back
Topp