Tydehjelp - håper å joine dere snart!

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Hei dere! Jeg synes det er så lite aktivitet på "prøverforumet" nå og trenger litt tydehjelp. Ser ut som det er mer aktivitet her, også håper jeg jo veldig å kunne flytte hit snart[emoji4].
I hvert fall, her er dagens test 10 dpo. Hva tror dere?
0ba4c7e9bf75c27c62cd767c3ce52b2a.jpg

Hadde antydninger til strek på test i går, men det var etter 30 min. I dag kom det en svak strek før 5 min.

Ser den!

• Liker
Reactions: Isa
Så godt å høre!! Tusen takk for svar [emoji173]️ Er så spent på testen i morgen.

Gratulerer [emoji6]

• Liker
Reactions: Isa
Ahhhha ok, nå er jeg 11 dpo og dette er det mest nervepirrende og humørsvingende som finnes[emoji85]
Hjertet mitt sank 1000 meter da jeg så på dagens test før 5 minuttersgrensen. Den er ikke sterkere enn i går:
6ac9841f40fef976f8a102da77d0795d.jpg

Men så ventet jeg 15 min, og da så den slik ut:
537018193f16b91453a8a84ebf19b8f1.jpg

Hva tror dere? Man skal jo ikke lese av tester etter 5 min, men denne synes jeg er sterkere enn den fra i går.

Beklager at jeg bruker termingruppe til dette, men jeg er så usikker og trenger innspill [emoji85]

Vanskelig å si, det er så små marginer så tidlig i forløpet. Håper på det beste! [emoji173]️ gleder meg til å se resultatet imorgen [emoji3]

Vanskelig å si, det er så små marginer så tidlig i forløpet. Håper på det beste! [emoji173]️ gleder meg til å se resultatet imorgen [emoji3]

Får lyst til å teste med en cb+ i mrg, føler jeg er litt uvenn med disse billigstrimlene nå [emoji38]
Men cb er kanskje mindre sensitive?

Spennende, det er en svak strek:)

Blir ikke ny test før i mrg. Har fått testeangst [emoji85]

Back
Topp