Tydehjelp g-test

Abc1

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er helt ny her inne, beklager om jeg spør på helt feil plass! Jeg er ca 9 dpo, men har lutealfase på bare 8 dager, så jeg skulle egentlig hatt tr i dag. Tok en "test ofte" fra rfsu i dag tidlig, hvor jeg såvidt kunne skimte en strek. Den så farget ut, og dukket opp innen 30 min. Tok en ny etter jobb i dag, som jeg også tror jeg ser strek på. Ser dere noe, eller er jeg gal? Får ikke lastet opp bildet fra før den tørket, det er visst for stort.

Tok akkurat cb digital, den var negativ.
 

Vedlegg

  • 15396283517482992073706197258774.jpg
    15396283517482992073706197258774.jpg
    621,7 KB · Visninger: 210
Hei! Jeg er helt ny her inne, beklager om jeg spør på helt feil plass! Jeg er ca 9 dpo, men har lutealfase på bare 8 dager, så jeg skulle egentlig hatt tr i dag. Tok en "test ofte" fra rfsu i dag tidlig, hvor jeg såvidt kunne skimte en strek. Den så farget ut, og dukket opp innen 30 min. Tok en ny etter jobb i dag, som jeg også tror jeg ser strek på. Ser dere noe, eller er jeg gal? Får ikke lastet opp bildet fra før den tørket, det er visst for stort.

Tok akkurat cb digital, den var negativ.
Jeg ser den men det kan være pga tørket urin så ville tatt en ny og lest av resultatet etter fem minutt.
 
Har lest at disse testene ofte gir streker uten at man er gravid. Ville heller valgt å prøve en annen tidligst. F.eks CB early detection eller noe.
 
Er 12 dpo i dag, tre dager over ikm. Testene er hvite nå, så enten var det skygge eller kjemisk..
 
Back
Topp