Tyde utralyd bilde

RM2020

Andre møte med forumet
Hei damer:dummy::dummy1:. Var på tidlig ultralyd og fikk vite kjønn av jordmor. Og fikk dette bilde. Hvilket kjønn tror dere det er?
 

Vedlegg

  • A4BE081C-2872-4FDD-A40B-D08C2CEB6000.jpeg
    A4BE081C-2872-4FDD-A40B-D08C2CEB6000.jpeg
    43,9 KB · Visninger: 204
Hvorfor trenger du hjelp til å tyde bilde hvis du fikk vite kjønnet av jordmoren? :) Jeg er gravid med første så har lite peiling på ultralydbilder enda, men ser ut som at det kanskje er noe mellom beina? Hvis vi ser babyen forfra da :happy:
 
Hvorfor trenger du hjelp til å tyde bilde hvis du fikk vite kjønnet av jordmoren? :) Jeg er gravid med første så har lite peiling på ultralydbilder enda, men ser ut som at det kanskje er noe mellom beina? Hvis vi ser babyen forfra da :happy:
Jeg har en annen magefølelse enn hva jordmor fortalte. Og tør ikke helt å stole på noe før ordinær ultralyd :)
 
Veldig vanskelig bilde å se på dessverre.. ville sagt gutt ut i fra dette. Men som sagt, ikke ett godt bilde å se på..
 
Jeg har en annen magefølelse enn hva jordmor fortalte. Og tør ikke helt å stole på noe før ordinær ultralyd :)
Aaah skjønner, den ser jeg :) kan både være kjønnslepper og en liten snopp i mine øyne, men ved første øyekast tenkte jeg gutt:rolleyes: men igjen, jeg er ingen ekspert :joyful:
 
Aaah skjønner, den ser jeg :) kan både være kjønnslepper og en liten snopp i mine øyne, men ved første øyekast tenkte jeg gutt:rolleyes: men igjen, jeg er ingen ekspert :joyful:
Jordmor sier jente. Så blir spennende å se hva det blir :) takk for gjetning.
 
Tenkte jente, men denne var vanskelig!
 
Jeg og tenkte jente, men ikke det beste bilde :happy:
 
Back
Topp