Tyde ultralyd-bilde.

Pineapple_

Flørter med forumet
Jeg var til ultralyd for noen uker siden pga blødning. Han var litt usikker på hvor langt jeg var på vei, ca 5 uker. Skal tilbake på onsdag. Men når jeg ser på dette bilde selv, er det ikke en stor plommesekk? Jeg syns ikke det ser normalt ut, men det er bare uti fra Google bilder. Har aldri vært på ultralyd før, dette er min første graviditet. Er som dere sikkert har fortsått veldig bekymra.
 

Vedlegg

  • F5BF5A11-77BF-4486-8D99-C242FBA0A581.jpeg
    F5BF5A11-77BF-4486-8D99-C242FBA0A581.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 140
Jeg var til ultralyd for noen uker siden pga blødning. Han var litt usikker på hvor langt jeg var på vei, ca 5 uker. Skal tilbake på onsdag. Men når jeg ser på dette bilde selv, er det ikke en stor plommesekk? Jeg syns ikke det ser normalt ut, men det er bare uti fra Google bilder. Har aldri vært på ultralyd før, dette er min første graviditet. Er som dere sikkert har fortsått veldig bekymra.
Ser ikke dette Ok ut da? :)

Det er jo noe der ❤️Hva ligger HCG på?

Klem!
 
Ser ikke dette Ok ut da? :)

Det er jo noe der ❤️Hva ligger HCG på?

Klem!
Ja, håper jo det. Er bare usikker. Har en del symptomer, mye utflød, vondt i puppene etc. Men har bare en generelt dårlig følelse likevel, får håpe jeg ser noe på onsdag. Har ikke tatt HCG-blodprøve, har ikke fått tilbud om det, men har tatt ett par tester og da er svar streken sterkere en kontroll streken.
 
Synes det så helt normalt ut! Ikke vits å tyde bilder. Må bare høre på hva gyn/lege sier❤️
 
Det så ca. akkurat sånn ut for meg også :) Men, jeg vet jo ikke om det er bra eller dårlig da.
 
Back
Topp