tyde tester

høst+sommerbarn

Betatt av forumet
hei!

Jeg og min samboer hadde ubeskyttet samleie 26 feb altså for 11 dager siden..  Noen dager ut i uken etterpå begynte jeg å føle meg veldig gravid med sterke symptomer som: stikkinger/vondter i livmoren og rundt, ømme bryster, veldig sulten og hyppig vannlating  ( disse to siste symptomene kom denne uken)  dette har vart gjennom hele dagen/ natten de siste dagene og jeg aner at det er noe på færde.  lørdagen etter tok jeg første test som så klart var negativ, det var den også søndagen.  Etter dette testet jeg vel hver dag. Er så vanskelig å føle på kroppen at det er noe men å ikke vite ordentlig ( sikkert mange som kjenner seg igjen).   Aner ikke når jeg skal ha mensen i og med at den har ver uregelmessig siden jeg tok ut spiralen og jeg tror kansje at egget festet seg tre dager etter det aktuelle samleiet pga bittelitt blod spor.  hva sier dere?  kan det se ut som en av de er positiv? 

ja men veldig svakt vel å merke :)  skjønner at det ikke er lett å se :)

Jeg ser to

syns da det er to på den nest øverste?

klarer ikke å se bildene skikkeligt. men prøv å ta en RFSU test som de selger på dagligvarebutikker, den skal kunne vise utslag en uke før forventet mens. :) den første testen min var veldig veldig svak nesten usynlig, så tok jeg RFSU test dagen etter på å fikk mye klarere strek :)

Tok to nye testet og joda der ble det tydelige streker som man ikke trengte å myse for å se ;)  Svake de også men en strek er jo en strek og fikk også bekreftet det av min samboer :P   Klarer ikke helt å tro det, men jeg er visst gravid igjen :D

Gratulerer med spire og velkommen til oss! :D

gratulere :)

Ser to streker på flere av de jeg ja
Gratulerer med ny spire på vei

gratrulerer så masse og vekommen inn til oss

Gratulerer :)

Tusen takk for gratulasjoner!  Dette blir spennende ! :)

Gratulerer!! *juble*

Back
Topp