Tyde-Tester-Tråden :D

Jeg ser streken veldig godt. Det der må da være noe på gang :D Testene kan av og til bli litt rare etter å ha ligget litt. Tror det skyller igjennom testen flere ganger, og da kan farge hope seg opp litt her og der. Det viktigste er hva som skjer innen fristen :) Er en del som har såpass kjapp økning i HCG at de får sterkere strek på kvelden allerede, så hvis det hadde vært meg, så hadde nok ikke jeg klart å la være å teste i kveld i alle fall (etter å ha holdt deg så lenge du kan, minst fire timer) :p

Håper det da :)

Hehe jeg tror jeg klarer å vente til i morra. Har ikke så mange strimler igjen (3 stk tror jeg) og er redd for å bli skuffa før jeg skal legge meg. Så heller bedre at jeg venter til i morra. Har også en cbplus som jeg tenkte å ta etter å ha tatt strimmel ;)
 
Hmm, det er jo en ganske tydelig rosa strek der da. Kom den innen fristen? Veldig rart å få en så sterk strek uten at det er HCG inne i bildet i så fall, synes jeg!

Den kom etter 3-4 min ca, men bildet er tatt etter fristen. Er tydelig rosa, men den er jo så svak.
 
Den er så svak, og enda svakere på bilde, men flere som ser to steker? Er enda en dag eller to til IKM og med de to andre barna våre testa jeg pos flere dager etter..
 

Vedlegg

  • 1411281219181.jpg
    1411281219181.jpg
    36 KB · Visninger: 154
ImageUploadedByBV Forum1411388243.950869.jpg


Hva betyr dette ? Har eggløsning vært eller at den er på vei?
Jeg har akkuratt sluttet på piller 8 sept og trodde eggløsningstest var for halvannen uke siden, men kanskje den kommer litt senere pga p pillene akkuratt er kuttet ut ??
 
Ok, hvor mange dager ca? Blir den sterkere så er den da på vei og omvendt ikke sant? Kan ikke dette her jeg ;)

Det er veldig vanlig å ha to streker på el-test hele syklusen. Testen vil bli sterkere mot el. Og på en positiv test er begge stekene like sterke eller teststreken litt sterkere enn kontrollstreken og el vil da komme innen neste dag. Som en regel pleier en å begynne å teste på cd 10 og gjennomsnittlig er el på cd 14, men det er så individuelt. Kommer helt an på hvor lang syklus du har. Og for å gjøre det enda vanskeligeresier el-tester kun at kroppen prøver å slippe etegg, mens det kun er temping som sier noe om et egg faktisk er sluppet :p
 
du får gjerne sterkere test om du er gravid også.jeg fikk ikke pos el test før jeg var 10 dpo og tok en g test samtidig.da hadde jeg hatt blinkende smilefjes 4 dager før.ville tatt en g test om en dag el to:)
 
du får gjerne sterkere test om du er gravid også.jeg fikk ikke pos el test før jeg var 10 dpo og tok en g test samtidig.da hadde jeg hatt blinkende smilefjes 4 dager før.ville tatt en g test om en dag el to:)

Er denne sterkere enn hva den vanligvis er utenfor eggløsning "perioden " om jeg er Gravid så er det jo ingenting som er bedre enn det, men bare negative g tester foreløpig , men tror det er litt tidlig enda
 
Er denne sterkere enn hva den vanligvis er utenfor eggløsning "perioden " om jeg er Gravid så er det jo ingenting som er bedre enn det, men bare negative g tester foreløpig , men tror det er litt tidlig enda
Det kan variere fra person til person og fra pp til pp hvilken styrke som er normalen. For meg hadde en sånn strek ikke fortalt meg noe som helst om hvor jeg er i syklusen. :p
 
Jeg er egentlig redd for å spørre, vi var gjennom en tidlig SA i Januar, og har forsøkt i et års tid nå.. Men er 9 DPO i dag, innbiller jeg meg at det er to streker? Den nederste er fra i morges, og den øverste er tatt nå på ettermiddagen.. Noen som har lyst å mene noe? :)
 

Vedlegg

  • C28462C8-FA5B-473B-9104-4E3039DA97D6.jpeg
    C28462C8-FA5B-473B-9104-4E3039DA97D6.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 94
Jeg er egentlig redd for å spørre, vi var gjennom en tidlig SA i Januar, og har forsøkt i et års tid nå.. Men er 9 DPO i dag, innbiller jeg meg at det er to streker? Den nederste er fra i morges, og den øverste er tatt nå på ettermiddagen.. Noen som har lyst å mene noe? :)
Ser strek:)
 
Jeg er egentlig redd for å spørre, vi var gjennom en tidlig SA i Januar, og har forsøkt i et års tid nå.. Men er 9 DPO i dag, innbiller jeg meg at det er to streker? Den nederste er fra i morges, og den øverste er tatt nå på ettermiddagen.. Noen som har lyst å mene noe? :)
Ser tydelig strek! :Heartred
 
Jeg er egentlig redd for å spørre, vi var gjennom en tidlig SA i Januar, og har forsøkt i et års tid nå.. Men er 9 DPO i dag, innbiller jeg meg at det er to streker? Den nederste er fra i morges, og den øverste er tatt nå på ettermiddagen.. Noen som har lyst å mene noe? :)
Gratulerer ;)
 
Back
Topp