Tyde hjelp

Hope90

Pergo baby??
VIP
Tok en test like etter kl 14 idag på veldig utvannet urin.

Først syns jeg den var negativ og kastet den raskt fra meg, men jeg er sånn som kan finne på å plukke de opp igjen etter litt tid.

Noen som ser antydning til noe.

Er 6 dager over ikm i dag om jeg har att EL på ca tidspunktet jeg antar. Kan jo ha vært noe senere.

Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90

Ser en svak strek på det nederste bilde mens det første vil jeg tolke som ugyldig. Er nok greit å ta en ny om en dag eller få hcg blodprøve hos lege.
Hvorfor utvannet urin?

Ser en svak strek på det nederste bilde mens det første vil jeg tolke som ugyldig. Er nok greit å ta en ny om en dag eller få hcg blodprøve hos lege.
Hvorfor utvannet urin?
Vel den er vel mer "utvannet" fordi jeg har flydd på tolattet i ett sett i dag også drikker jeg veldig mye under treningsøkten min på formiddagen :)

Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90

Syns det er vanskelig å få et klart svar fra de testene der... Kanskje ta en ny på morgenurin og gjerne en digital :-)
Lykke til :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gjorde det samme, tok en test 11 dpo som var negativ! Men så så jeg på den en gang til etter 20 min og da var det en liten strek som nesten syntes i dagslys;) dagen etter tok jeg en ny, med veldig liten strek. Da kjøpte jeg cb digital (uten ukeindikator) som sa gravid! Bedre enn å gjette.. Fikk ikke tydelig strek sist jeg var gravid heller...

Takk for svar alle sammen :) da tror jeg jaggu jeg går for en digital over helgen :)

Back
Topp