Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du? Jeg ser strekenHei! Noen som har erfaring med å bruke «normal» sine graviditetstester? Tok denne i dag
Kom opp en svak, men rød strek med det første men usikker om dette er skygge![]()

Har veldig uregelmessig mens så kan ikke gå ut i fra den men sist mens var i slutten av juliHvor mange dpo er du? Jeg ser streken![]()

Fikk svakt positiv på normal sin, men helt tydelig positiv på cb testHei! Noen som har erfaring med å bruke butikken «normal» sine graviditetstester? Tok denne i dag
Kom opp en svak, men rød strek med det første men usikker om dette er skygge![]()

Hei! Noen som har erfaring med å bruke butikken «normal» sine graviditetstester? Tok denne i dag

har du testet noe mer?![]()
Bildet er nok tatt litt for tidleg sidan urinen ikkje er ferdig å trekke oppover. Vart det strek når den var "ferdig" ?tatt nå på utvannet urin
Tenkte å teste meg ferdig på disse testene også kjøpe en digital om noen dager. Fortsatt ingen m i siktet. Dårlig kvalitet på bildene men ser en svak strek.

Ventet en god stund før jeg tok bilde av testen så tror den har trukket seg ferdig ?Bildet er nok tatt litt for tidleg sidan urinen ikkje er ferdig å trekke oppover. Vart det strek når den var "ferdig" ?![]()
Uansett så kom det opp en svak strek på bildene. Mulig dere ikke ser de første bildene godt. Bildet ble svært kornete 
irriterer meg grønn over at det blir så dårlig kornete bilde!!!