Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg må ut og kjøpe noen flere digitale)
Tusen takk!!! Jeg prøvde å google, men fant ikke noe som hjalp meg. Men håpet at du leste dette og hadde svaret. Som på alt annet❤![]()
Gratulerer med 3+ !!!!!
Det kom på 167 NOK på den siden selv med rabattkoden. På boots har de 2 til 269 kr, så inntil kursen blir bedre, så er det like greit å handle på boots. Jeg vil ha den med ukesindikatorNei, ikke ut å kjøpe, det et dyrt!
Gå på www.billige-teste.dk, da får du 1 stk for 100 dkk til Norge (du må legge inn adresse eller logge inn før du får prisene til Norge). Om du skriver 10billigeteste i rabattfeltet så får du 10 % rabatt. Om du krysser av for at du ikke vil ha nyhetsbrev, og så sier "ja takk" på neste side i bestillingen så får du 1 gratis billigstrimmel med på kjøpet.(Du kan melde deg av igjen nyhetsbrevet etter bestilling, jeg gjør det hver eneste bestilling.) Husk at hver bestilling må være under 350 NOK inkludert frakt, fordi det er tollgrensen til Norge.
![]()
Det kom på 167 NOK på den siden selv med rabattkoden. På boots har de 2 til 269 kr, så inntil kursen blir bedre, så er det like greit å handle på boots. Jeg vil ha den med ukesindikator![]()