Tyde CBD

Starbucks

Forumet er livet
Hei! Jeg ser noen av dere har demontert digitaltesten for å tyde ett eller annet. Kan noen lære meg hva jeg ser etter? Jeg fikk Gravid 1-2 på denne på 13 dpo.
01f1af98ebce05c2493cc7a9f4467391

Når de to streken som er mørke nå blir nokså like så får du 2-3, når den svakeste blir like sterk som de andre så får du 3+. Men det er jo litt forskjell fra test til test hvor sensitive de er - din ser nesten ut som 2-3. ;)

image.jpg

Den sender før jeg blir ferdig! :mad: :mad: :mad:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442313192.666289.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442313206.323087.jpg

Beklager at det ble så mange innlegg, den sender i vei før jeg får lastet opp ferdig. :confused:

Tusen takk!!! Jeg prøvde å google, men fant ikke noe som hjalp meg. Men håpet at du leste dette og hadde svaret. Som på alt annet❤:D

Tror jeg må ut og kjøpe noen flere digitale :))

Tror jeg må ut og kjøpe noen flere digitale :))

Nei, ikke ut å kjøpe, det et dyrt!

Gå på www.billige-teste.dk, da får du 1 stk for 100 dkk til Norge (du må legge inn adresse eller logge inn før du får prisene til Norge). Om du skriver 10billigeteste i rabattfeltet så får du 10 % rabatt. Om du krysser av for at du ikke vil ha nyhetsbrev, og så sier "ja takk" på neste side i bestillingen så får du 1 gratis billigstrimmel med på kjøpet. ;) (Du kan melde deg av igjen nyhetsbrevet etter bestilling, jeg gjør det hver eneste bestilling.) Husk at hver bestilling må være under 350 NOK inkludert frakt, fordi det er tollgrensen til Norge. ;)

Tusen takk!!! Jeg prøvde å google, men fant ikke noe som hjalp meg. Men håpet at du leste dette og hadde svaret. Som på alt annet❤:D

Noen av testene her er mine. Jeg har tatt en som ga 3+ nå, kan knekke opp den nå også, så får du med den og. ;)

Og her mine to. :) begge åpnet etter 24 timer.
1-2
ImageUploadedByBV Forum1442316906.854094.jpg

2-3
ImageUploadedByBV Forum1442316952.123758.jpg

Nei, ikke ut å kjøpe, det et dyrt!

Gå på www.billige-teste.dk, da får du 1 stk for 100 dkk til Norge (du må legge inn adresse eller logge inn før du får prisene til Norge). Om du skriver 10billigeteste i rabattfeltet så får du 10 % rabatt. Om du krysser av for at du ikke vil ha nyhetsbrev, og så sier "ja takk" på neste side i bestillingen så får du 1 gratis billigstrimmel med på kjøpet. ;) (Du kan melde deg av igjen nyhetsbrevet etter bestilling, jeg gjør det hver eneste bestilling.) Husk at hver bestilling må være under 350 NOK inkludert frakt, fordi det er tollgrensen til Norge. ;)
Det kom på 167 NOK på den siden selv med rabattkoden. På boots har de 2 til 269 kr, så inntil kursen blir bedre, så er det like greit å handle på boots. Jeg vil ha den med ukesindikator :)

Det kom på 167 NOK på den siden selv med rabattkoden. På boots har de 2 til 269 kr, så inntil kursen blir bedre, så er det like greit å handle på boots. Jeg vil ha den med ukesindikator :)

Jeg kjøper aldri én av gangen, så da pleier det å bli bra, men kursen er ikke like bra som før nei. :p (Frakt kommer bare en gang i hver bestilling.) Jeg mente selvfølgelig den med ukeindikator ja. :)

Back
Topp