Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det eneste jeg kan si noe om er at TSH og tyroksinnivåene dine er innenfor der de skal være om du får behandling for lavt stoffskifte. De andre parametrene kan jeg dessverre ikke nok om, eneste jeg vet er at jeg selv hadde østradiol på 3,04 etter 6 dager på FSH-sprøyter, som ifølge legen var tegn på at jeg responderte bra på medisinene. Det beste er nok om du tar med verdiene og hører med lege/sykepleier på klinikken din om hva de betyr for deg [emoji4]
Det var nesten litt leit å se at du ikke hadde fått svar altså, men detervanskelig for oss å si noe når vi ikke er utdannet til dette
Det vi gærningene hovedsakelig ser på som vi skjønner litt av er jo amh
Nei TSH og fritt tyroksin er innenfor normalnivået, men man tar gjerne målinger for å sjekke nettopp det dersom man tar medisiner for å sjekke at de virker, om du ikke tar medisiner så var det sikkert bare for å sjekke stoffskiftet og da er det helt normalt. De andre prøvene går på "kvinnelie faktorer" men vet ikke hva de pleier å ligge på...FSH er ihvertfall folikkelstimulerende hormon og er det som gjør at eggposene vokser, det er det vi tar i form av sprøyter før egguttak. Det og østradiol osv må jo sees i sammenheng med hvor i syklusen man er og sånn... Om hun sa alle prøvene var normale så er de nok det [emoji6]Takk, lavt stoffskifte har jeg ikke så vidt jeg vet? Jeg bruker ingen medisiner per nå... Kan det være noe der mener du? Regner med forklaring på blodprøvene på forsamtale om 2 uker. Legen men sa prøvene var normale, har inntrykk av at hun ikke kan så mye om dette. Men syns jo det er fryktelig lenge å vente på noe pekepinne 2 uker igjen!
Litt stusselig det ja[emoji85] Sant, og AMH tok vist 3 uker og få svar på i følge Google
Ja det trodde jeg og, men tok bare en uke sist jeg tok amh verdi (for to uker siden)![]()