Tycker ni att...?

sesson

Elsker forumet
...namn på baby nr 2 ska vara så å si lika långt som det första? Sakarias har ju 4 stavelser i namnet, å jag önskar mig ett namn som e ca lika långt till nr 2 men har insett att det finns inget som vi liker. Sambo har ett förslag som e helt ok men det e kun 2 stavelser.

Bara jag som e lite sär här eller?? Hehe... [;)]

Nei, syns ikke det er sært...har hørt om andre som oxo vil ha det slik, eller de vil ha samme forbokstav på begge barna!! Men 4 stavelser er jo en stor utfordring! Lykke til [8D]

Jeg synes ikke det har noe å si. Søsken henger jo ikke sammen som småbarn hele livet, selvom det er "søtt" med liktklingene navn. For meg er betyr det ingenting hvor mange stavelser eller hvor vidt navnene står til hverandre på søsken, så lenge vi finner navn som vi synes er fine.
Det er viktigere at navnene skal kunne klinge bra med etternavn, passe like godt på en liten jente/gutt som på en voksen kvenne/mann og kunne sies rimelig likt på de fleste dialekter + være ok å si/skrive i alle fall på engelsk.  

Og der hadde eg tre fine jentenavn med fire stavelsa! :P Men det hjelpe vel gjerne ikkje deg så masse!! hehe...

Lange guttenavn var jo rett og slett litt vanskeligare ja! hm...

Men syns ikkje tanken er sær nei! Men det viktigaste er jo at dokke finne et navn dokke lika! :)

ORIGINAL: Weronix

Ka med Amalie?? :) Benedikte? Karoline?
Står de venter en lillebror [;)]

ORIGINAL: Weronix

Og der hadde eg tre fine jentenavn med fire stavelsa! :P Men det hjelpe vel gjerne ikkje deg så masse!! hehe...

Lange guttenavn var jo rett og slett litt vanskeligare ja! hm...

Men syns ikkje tanken er sær nei! Men det viktigaste er jo at dokke finne et navn dokke lika! :)

Hehe...det hjälper inte så mye nej [;)] Å går allt som det ska så blir det inga fler efter detta heller...hehe... Men tack ändå.

4 stavelser har jag gett upp ja. Tur vi har lite tid på oss än, även om jag önskar att namnet var klart. Det e jammen mig inte lätt nej [:)]

For meg er ikke det viktig egentlig, men kan jo være det for deg likevel[:)] Karsten har to stavelser, og hvis det blir en gutt til så skal han hete Teodor, som har tre stavelser[:)]

Synes ikke det var sært nei.. Vi er alle forskjellige.. Hadde nok tenkt likt som deg tror jeg.. Men det var EKSTREMT vanskelig å finne et guttenavn med 4 stavelser:P

Back
Topp