Twistedsister

Ah, jaaa! Det var såååå gøy!! [:D][:D] Lo og tullet, tok masse bilder..dro ut på byen en tur, men merker at det ikke er like gøy lengre..[:)] Var mye artigere på vors liksom..
Er veeeeldig redusert i dag, for å si det sånn...[8|] Fikk heldigvis sove lenge i dag, og når jeg våknet så ropa jeg på sambo at han måtte komme med lillegutt sånn at jeg fikk kooosa skikkelig..merka savnet var stort assa!!! [:)] Men det var jaggu godt med en jentekveld igjen[:D]

Det var forresten veldig hyggelig å møte dere i går! [:D]

Syns det var hyggelig å møte deg også[:D]

koselig med en jentekveld innimellom ja,man trenger det[:D] 

hadde vært morsomt med en jentekveld og ut på byen med jenter herifra en gang,det synes jeg vi må få til[:)] sånn på vårparten en gang,når det begynner å bli litt vamere i lufta[:D]

Ja, man trenger det altså[:)] Det hadde vært veldig gøy om vi fikk til det ja!! Det må vi jo klare..[:)] Du og jeg får arrangere det vi, hehe..[:D]

Fikk forresten en forsinka julegave av venninna mi i går, et spill som heter 'like par leker best'. Det går ut på om hvor godt du kjenner partner'n din..så vi skal vel bare være hjemme og slappe av og spille dette i dag, tenker jeg[:D] Kan bli morsomt å se om svarene våre matcher[;)]

ååå,så morsomt, et sånt spill ønsker jeg meg også[:D] vi må ha noe vi kan gjøre sammen merker jeg..for nå går dagene med til kun data og tv.. kjempe sosialt[8|] 

ja,vi får arrangere noe vi. tror det kan bli artig[:D]

Ja, nemlig..vi er veldig flinke til å sitte foran hver vår pc, men har bestemt oss for å legge de litt mer bort og gjøre noe sammen[:)] Fælt så hekta man skal bli på BV altså..[:'(][:D]

Back
Topp