Lbaby Gift med forumet 20 Des 2008 #4 JAPP[:D] Verste er at jeg syns ikke japp er så godt når du kjøper den vanlige, smaker mye bedre den lille biten fra twist posen. Men du har selvfølgelig nougat crisp, marsipan, den firkanta nøttetingen, caramello, engelsk toffee(den blå tror jeg[8|]). Jeg kan holde på leenge, er skikkelig glad i sjokolade og blir ikke mindre av å gå gravid for å si det sånn[8D]
JAPP[:D] Verste er at jeg syns ikke japp er så godt når du kjøper den vanlige, smaker mye bedre den lille biten fra twist posen. Men du har selvfølgelig nougat crisp, marsipan, den firkanta nøttetingen, caramello, engelsk toffee(den blå tror jeg[8|]). Jeg kan holde på leenge, er skikkelig glad i sjokolade og blir ikke mindre av å gå gravid for å si det sånn[8D]
skyberta Glad i forumet 20 Des 2008 #5 Den med mørk karamell og mørk sjokolade rundt, mørkt papir, husker absolutt ikke hva den heter...
lills Gift med forumet 20 Des 2008 #6 Sitter med en ekstra stor twist pose her nå jeg... Nam.. Holder meg litt i skinnet da men noen biter blir det nå da.. [;)][;)]
Sitter med en ekstra stor twist pose her nå jeg... Nam.. Holder meg litt i skinnet da men noen biter blir det nå da.. [;)][;)]
Lbaby Gift med forumet 20 Des 2008 #7 ORIGINAL: ~I am Jeani~ ORIGINAL: lills Sitter med en ekstra stor twist pose her nå jeg... Nam.. Holder meg litt i skinnet da men noen biter blir det nå da.. [;)][;)] Hehe, har 8 XL poser her jeg [8D] KØDDER DU??? Jeg har ingen.....[&o][&o][&o][:D][8D]
ORIGINAL: ~I am Jeani~ ORIGINAL: lills Sitter med en ekstra stor twist pose her nå jeg... Nam.. Holder meg litt i skinnet da men noen biter blir det nå da.. [;)][;)] Hehe, har 8 XL poser her jeg [8D] KØDDER DU??? Jeg har ingen.....[&o][&o][&o][:D][8D]