Twist poser

tipp

Forumet er livet
Tenkte jeg skulle være hyggelig med bossmennene og postdamen vår. Så de skulle  da få en twist pose hver som julepresang. Men så har vi og sånn papir og plast bossdag, så jeg måtte da dele de 2 twist posene jeg hadde kjøpt.

Såååå...tenkte jeg at jeg skulle se hva det var mest av i hver pose og sammenligne med hverandre. Joda...fritids problemer[:D] 

Pose 1:                   Pose 2:

Banan:              3              3 
Japp:                 4              4 
Lakris:              7               8 
Cocos:              5               3 
Masipan:          1               1 
Daim:                7              7 
Toblerone:       3               5 
Pearl Nut:        3               2 
Nugatt crisp:   3              2
Nøtti:               2               2 
Tofee:              2               3 
Caramel:         4              4 
Hocolate:        3              3

Så siden banan er min favoritt, så sliter jeg[&:]Og dere som liker masipan best, sliter akstra mye[8D] 
Men dere som liker Daim best, dere har ikke noe å syte av[:D]Og heller ikke lakrisen

Så nå vet dere det[:D]

ORIGINAL: TMB

Har vel flest av de som er mest popis[:D] Kokosbiten er min favoritt. Banan og marsipan er [:'(][:'(]

He he. da kan jeg godt dele en pose med deg[:D] Liker cocos og. Men siden du ike spiser baban eller marsipan, så skal du få cocosen ifrad[:D]

Nå måtte jeg faktisk le godt her  Er bare så utrolig bra å telle sjokoladene og sammenligne

Forresten utrolig hyggelig av deg å gi gave til bosskjørerene og postbudet da [:)] Det får de ikke av meg (postbudet har absolutt ikke gjort seg fortjent til det heller).

Så snill du er Tipp [:)]  Du er vel av dem som gir gave til de ansatte i barneparken der Ine går også da?

Hmmm ser de som har lagt i posene har slurva[:@]ikke bra

ORIGINAL: øssa

Hmmm ser de som har lagt i posene har slurva[:@]ikke bra

Send inn klage til Freia!

Hoder skal rulle for dette!!!

/\
                                   I
                     dette er et hode som ruller!

Foresten, sinnsykt bra å komme på å telle Tvistposene dine...

Hmmm god ide gjerne de sender meg noen poser da[8|][8|][8|]

Kunne ikke bre alle kjøpt en twist pose imorgen da, også kunne vi sammenlignet[:D]Kunne vært morsomt da[:D]

kjekt å vite..
telte de å jeg da for å være sikker[:D]
Samme antall da... Det var bra [:D]

freiabutikken i oslo er en fin ting! der får en jo kjøpt de forskjelige twistbitene i løsvekt! så mange en vil ha!! [:D] Farlige greier.... [:)]

ORIGINAL: Fairyfly

hahaha fantastisk!!!!ser det varierer fra psose til pose ja!
i går kjøpte jeg faktisk 2 twistposer forde jeg ville ha den nye biten den blå toffe så sinsyg god .så var det BARE 1 i hver pose[:'(][:'(]

Da hadde jeg flere enn deg[8D]

ORIGINAL: Moncabang

kjekt å vite..
telte de å jeg da for å være sikker[:D]
Samme antall da... Det var bra [:D]

He he. det hadde jeg faktisk ikke gjort. er faktisk 47 i hver pose[:D]Ikke værst du

ORIGINAL: Skilpadde

Hmm...skikkelig interessant studie du har gjort. Jeg har bare gått ut fra at det er samme antall av hver i posene... Liker de fleste jeg da, så det er ikke så nøye. [:D]
Men jeg ble ærlig talt litt gira på å kjøpe en pose og sammenligne med dine tall altså.............................[8|]

Gjør det[:D] Et lite ekspriment samtidi som at du kan spise eksprimentet etterpå[:D]

Jeg har tenkt på det samme noen ganger, men har faktisk gått utifra at det er det samme i alle poser. . . Enda en grunn til at jeg må studere posene før jeg putter de i handlekurva [;)]

Og så når det gjelder favorittbiter, er jeg veldig gla i marsipan og lakris. Og så tror jeg at jeg ikke er så gla i de andre. Men når de siste ligger igjen i bollen, må jeg jo ta de og uten unntak tenker jeg : Åhhhhh så god den var da [:D][:D][:D][:D] Ha ha ha ha

ORIGINAL: LilleKulaOgFredrik

men er det en sånn stor pose eller liten pose da? skal kjøpe jeg å[8D]

[:D]Kjøpte sånn stor. Tror den kostet 49kr hvis jeg ikke tar helt feil.

Ser og at bossmennene har tatt med seg gavne idag[:)]Lagde t.o.m et kort til de. Hjemmelaget og greier.Sambo bare så dumt på meg[:D]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Jeg har tenkt på det samme noen ganger, men har faktisk gått utifra at det er det samme i alle poser. . . Enda en grunn til at jeg må studere posene før jeg putter de i handlekurva [;)]

Og så når det gjelder favorittbiter, er jeg veldig gla i marsipan og lakris. Og så tror jeg at jeg ikke er så gla i de andre. Men når de siste ligger igjen i bollen, må jeg jo ta de og uten unntak tenker jeg : Åhhhhh så god den var da [:D][:D][:D][:D] Ha ha ha ha

Hvis lakris er din favoritt, så sitter du godt i det da[:D] Og skålen må tømmes[:D]

Back
Topp