TWIST POSE.. litt lureri?

Arda`s-mamma

Gift med forumet
idag kjøpte jeg sånn 1/2 kilos twist pose, og der var det hele 23 sjoklade som ikke er min favoritt.. det er den dere caramell, lakrisen, sjokladetoffe og banan.. synes hele 23 sånne er mye.. *IYKK[:'(]..

synes dere at favorittene blir mindre og mindre av?? og overdøves med ikke favoritter??

ORIGINAL: Dollface©
ORIGINAL: Arda`s-mammaidag kjøpte jeg sånn 1/2 kilos twist pose, og der var det hele 23 sjoklade som ikke er min favoritt.. det er den dere caramell, lakrisen, sjokladetoffe og banan.. synes hele 23 sånne er mye.. *IYKK[:'(]..synes dere at favorittene blir mindre og mindre av?? og overdøves med ikke favoritter??
du kan sende de hit, for jeg liker alle de du ramsa opp nå [:D]

gjerne.. du bor ikke så langt unna heller [:D]

ORIGINAL: Arda`s-mammaidag kjøpte jeg sånn 1/2 kilos twist pose, og der var det hele 23 sjoklade som ikke er min favoritt.. det er den dere caramell, lakrisen, sjokladetoffe og banan.. synes hele 23 sånne er mye.. *IYKK[:'(]..synes dere at favorittene blir mindre og mindre av?? og overdøves med ikke favoritter??

æ åsså!!!![:D]

ORIGINAL: Arda`s-mamma
gjerne.. du bor ikke så langt unna heller [:D]
*vente spent*

da er twist sent.. gjennom pm[:D][8D]

ORIGINAL: mistin Banan twisten er jo den beste i hele posen jo...

I KNOW[:D]

ORIGINAL: el_moniq
ORIGINAL: maikaen
ORIGINAL: mistin Banan twisten er jo den beste i hele posen jo...
I KNOW[:D]
Nam,nam...best å verne om sine favorittbiter ja..[;)]

jepp! yderst vikti!!![:D]

ORIGINAL: mistin

Banan twisten er jo den beste i hele posen jo...

jepp[:D]

Liker alle bitene i twist posen jeg.... Lakrisen og banan biten er favoritten [:)]

ORIGINAL: SuppaduraLakrisen er best. Og den gammeldagse marsipantvisten.Men du.. OM du ikke liker 23 biter, hvorfor da kjøpe twist????

jeg synes de dere bilige tingene blir bare mer og mer i posen, når det er 2 biter av en slag, finnes det 5 av de jeg ikke liker.. det er litt som lotteri, er man heldig for man mindre av de bitene iblant, og noen ganger for man 5 karameller, 5 lakriser, 5 sjokotoffe, og 4 banan hadde jeg[:@]

Bør fylle hele posen med banantwist!!!!!

ORIGINAL: TjukkebollepusBør fylle hele posen med banantwist!!!!!

'iykkkk*[:'(]

har helt andre favoritter[:D]

ORIGINAL: Lille BeaStakkar, du ble visst skikkelig skuffa over den twistposen du... Må le litt da, ser for meg du sitter å teller alle bitene du ikke liker og blir mer og mer deppa- kjenner meg litt igjen kanskje...[;)]Hi hi, du er nå søt. Hva er favorittbiten da?

hehhe endelig noen som forstår meg[:D]

det er den dere nøttekuben, nougatcrisp, marsipan,daim, også noen til, kommer ikke på navnet[:)].. men ikke-favorittene er hvertfal lakris, caramel, banan(for søt)chocotoffe som sagt hadde tilsammen 23 stk, lissom ca 5 stykker av hver avde ikke jeg like,r men kun 2 av dem jeg liker.. skl aldri mer kjøpe twist.. heller kjøpe marsipan eller sjoko med nougat i sin egen størrelse isteden for twist[:D]

Back
Topp