Twinsy!! Ny bokklubb for jenter!

Ikke i bruk

Forumet er livet
banner_NO_familieverden.jpg

Twinsy er en splitter ny bokklubb, som tar sikte på å gi gode leseopplevelser og perfekt lesetrening for jenter i alderen 7-10 år.

Bøkene i Twinsy har passe stor skrift, morsomme illustrasjoner og er skrevet av prisbelønnede forfattere. De er både engasjerende og inspirerende, og handler om sterke, selvstendige jenter.

Prøv første pakke, og se om dere blir fornøyd! Den er gratis, du betaler bare 49,- for pakking og porto.

Som medlem kan hovedbøkene lastes ned på Twinsy-appen. E-bøker med lyd og tekstmarkering er en glimrende Lesehjelper!
La datteren din prøve Twinsy hun også!

For mer informasjon, klikk her https://www.twinsy.no/bli-med-i-twinsy/til-foreldre/

https://www.twinsy.no

Last edited:
Spennende, får se når jenta mi blir litt større. :) Foreløbig er hun med i to bokklubber, tror det holder.

Linkene fungerer ikke hos meg, men det er så mye her som ikke funker i Opera, men jeg blir sendt til en mail-innlogging :P

Lese når jeg kommer hjem. Har lyst til tl klubben. Evnt penny klubben. Men syns lesinga skal være litt bedre først så hu orker å lese de bøkene der ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe, hadde nesten glemt TL-klubben! Jeg var medlem i mange år og syns det var så stas å verve folk for å få vervepremie :p
Hihi. Jeg fikk også litt flash back til TL klubben :D
Jenta mi har fått første bokpakken nå, og allerede lest boka to ganger :) Skikkelig stas. :D

Jeg tror TL klubben finnes enda, er det ikke den som heter Girl:it?

Vi er foreløbig medlem av Disneyklubben til Goboken, samt Bokklubben Barn. Så avbestiller vi litt her og litt der. :)

Lese når jeg kommer hjem. Har lyst til tl klubben. Evnt penny klubben. Men syns lesinga skal være litt bedre først så hu orker å lese de bøkene der ;)

Lesingen kan bli bedre med Twinsy ;)
Twinsy er bokklubben som hjelper jentene å lese bedre. Har din datter tilgang til en iPod, iPad eller iPhone, tilbyr vi Lesehjelperen, som kombinerer lydbok og e-bok. Slik kan hun lytte til lydboken, følge opplesningen i e-boken og etter hvert lese helt selv.

Lesingen kan bli bedre med Twinsy ;)
Twinsy er bokklubben som hjelper jentene å lese bedre. Har din datter tilgang til en iPod, iPad eller iPhone, tilbyr vi Lesehjelperen, som kombinerer lydbok og e-bok. Slik kan hun lytte til lydboken, følge opplesningen i e-boken og etter hvert lese helt selv.
Ingenting i-ting her i hus ;) Samsung suckers vi :p Lese litt senere på data om det uansett. Nå kakebaking til barneselskap i morgen. Hu er veldig flink å lese nå da :) Leser helst like kjapt som meg :)

Ingenting i-ting her i hus ;) Samsung suckers vi :p Lese litt senere på data om det uansett. Nå kakebaking til barneselskap i morgen. Hu er veldig flink å lese nå da :) Leser helst like kjapt som meg :)

Samme her. Det går i samsung. Men nå har Snuppa kjøpt seg iPad mini for bursdagspengene sine :)
Håper Twinsy appen kommer til androide etterhvert også

Ser den. Jeg skulle heller ikke ha epleprodukter i hus. Tapte den kampen gitt..
Ofte er det sånn :p Nå fikk dattera mi i dag samsung tlf i bursdagsgave så. Regner med når tiden kommer hu vil ha likt nettbrett også. Men som regel kommer det jo til android også :) Så håper det da.

Back
Topp