Twins :)

Tjoho*

Andre møte med forumet
Flere enn meg som håper på tvillinger eller?? :)

Mammasen skrev:
Jeg vil i allefall IKKE ha tvillinger!!! Får faktisk litt panikk når jeg tenker på det!

samme her emoticon

Har ikke blitt lei meg for å si det sånn

Kjenner jeg blir litt stresset om det skulle være tvillinger, men det hadde vel ordnet seg det også på et eller annet vis..

Tenkte mer på det i første svangerskap, for det er litt tvillinger ute og går i slekta..

Hadde vært gøy hehe :) men kan det være twins når man får posetivt test tidlig? jeg fikk 7 dager før IKM hehe kan være noe feil med syklusen min å men tviler

Jeg kunne godt tenkt meg tvillinger! :)

men må ikke tvillinger være i slekta for å få det? hm...

Jo bestemor er tvilling hihi

Idus87 skrev:

Jeg går ikke og håper på å få tvillinger, men skjer det så er det ikke noen krise. Bestevenninna mi har tvillinger så hun har vel masse tips- Men ingen tvillinger i noen av familiene og ikke gått på noen hormoner, så sjangsene er vel minimale.

Kjenner jeg blir veldig skremt med tanke på tvillinger, men ingen tvillinger i familien så sjansen er jo liten...
Men de er hjertlig velkommen om det er en eller fler :) 

Idus87 skrev:

Nei, det må ikke det.. Men det er vel større sjanse når man har det i slekta. I slekta mi er det MYE tvillinger, og håper jeg blir neste, hehe. Men er like stas med en så klart! 

Jeg håper at jeg ikke får tvillinger, men skal vel klare det om det skjer ;) Har gått på pergotime nå, og da er det en bitteliten større sjanse for å få flerlinger enn til vanlig...

Back
Topp