Takk skal du ha Bobbo[:D]
Det går i et her hjemme, Daniel A var hos legen om fredag pga høyre øye, det er endel gult puss som kommer ut, det er vanlig med nyfødte - dvs han har vært slik fra fødselen med igjenklistra øye når han våkner om morgenen og etter han har sovet. Så nåbegynte jeg å bli litt utolmodig, så han har fått øyedråper og blir behandlet som det skal være infeksjon, men trolig er det bare puss fra nesa som kommer ut i øyet, at ikke alt er skikkelig utvikla i neseområdet enda....
Men bedre å ta seg en tur til legen en gang for mye enn ikke, tross alt han er i sin 8 uke nå, derfo var det på tide å ta dette litt seriøst bare slik for sikkerhet skyld.
I morgen skal Daniel Aleander på 6 ukers kontrollen på helsestasjon, da skal de også lytte på hjerett han, håper at det lille hullet i hjertet hans vokser igjen og det ikke er noe ulyd der nå, dette er veldig vanligblandt nyfødte at det er et lite hull i hjerte i starten...
Jenter kryss fingrene for lille Daniel A. i morgen at hjertet hans ordner seg selv.
Ellers har vi fått stam cafe lille gutt og jeg, vi har vært på Cafe liten og stor 3 ganger den uka, dette er en baby cafe i Tønsber - kult...Så vi oser oss ute og triller, på cafe...og så har lillegutt begynt å sove mer på nattan slik at ho mer for sove litt bedre nå enn tidligere.
Til uken står "mor og barn trening" og babysvømming på aktivitetsplanen, så Daniel A og jeg skal begynne å trene nå - babysvømming mest for at lillegutt skal bli vant til å bade og kose seg. Mor og barn trening er mes for meg da, trenger f trimmet opp magemusklene nåp..lillegutt blir brukt som vekter, eller han ligger på teppe på gulvet mens alle mødrene trener.