Twinanne

*Bobbo*

Forumet er livet
Gratulerer så mye med dagen som var igår.
Håper du hadde en super fin dag. [:)][:)][:)]

Åssen er deg med deg og lille Daniel Aleksander om dagen?

Grautulerer med overstått dag! [:)]

Takk skal du ha Bobbo[:D]

Det går i et her hjemme, Daniel A var hos legen om fredag pga høyre øye, det er endel gult puss som kommer ut, det er vanlig med nyfødte - dvs han har vært slik fra fødselen med igjenklistra øye når han våkner om morgenen og etter han har sovet. Så nåbegynte jeg å bli litt utolmodig, så han har fått øyedråper og blir behandlet som det skal være infeksjon, men trolig er det bare puss fra nesa som kommer ut i øyet, at ikke alt er skikkelig utvikla i neseområdet enda....
Men bedre å ta seg en tur til legen en gang for mye enn ikke, tross alt han er i sin 8 uke nå, derfo var det på tide å ta dette litt seriøst bare slik for sikkerhet skyld.

I morgen skal Daniel Aleander på 6 ukers kontrollen på helsestasjon, da skal de også lytte på hjerett han, håper at det lille hullet i hjertet hans vokser igjen og det ikke er noe ulyd der nå, dette er veldig vanligblandt nyfødte at det er et lite hull i hjerte i starten...

Jenter kryss fingrene for lille Daniel A. i morgen at hjertet hans ordner seg selv.

Ellers har vi fått stam cafe lille gutt og jeg, vi har vært på Cafe liten og stor 3 ganger den uka, dette er en baby cafe i Tønsber - kult...Så vi oser oss ute og triller, på cafe...og så har lillegutt begynt å sove mer på nattan slik at ho mer for sove litt bedre nå enn tidligere.

Til uken står "mor og barn trening" og babysvømming på aktivitetsplanen, så Daniel A og jeg skal begynne å trene nå - babysvømming mest for at lillegutt skal bli vant til å bade og kose seg. Mor og barn trening er mes for meg da, trenger  f trimmet opp magemusklene nåp..lillegutt blir brukt som vekter, eller han ligger på teppe på gulvet mens alle mødrene trener.

Tøysa takk skal du ha[:D]

gratla med dagen som var i går[;)]skalfor at det går bra på kontrollen. lykke til[;)]

t.t.h og Bobbo takk for lykkeønskningene for lille Daniel A. i morgen.[:)]

ORIGINAL: Tøysa

Grautulerer med overstått dag! [:)]

ORIGINAL: Cici03

gratulerer med dagen som var, og lykke til med lillegutt [;)]

sign

sign[:)]

Signerer[:D]

Takk skal dere ha jenter[:D]

blomsterpia og Nesing takk skal dere ha[:)]

Nesing jeg håper du har rett, det var bare et lite hull så det er mnok stor sansynelighet for det at det ordner seg selv.

Gratulerer så masse med overstått. Håper og krysser fingre for at lillegutt reparerer seg selv [:D][:D][:D] Kos dere masse på babysvømmingen [:D]

Takk for gratulasjoner og lykkeønskninger for Daniel A. nå er det ikke så mange timene til vi er på helsestasjon time kl. 1200

ORIGINAL: Serene

Hvordan gikk det med han på kontrollen??

Heldigvis så var det ikke noen ulyd å høre nå[:D]
Svaret kan dere lese her, tråd om hans 6 ukers kontroll på helsestasjon[:)]:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12798627

så bra at alt er bra med lille gutt[;)]

Back
Topp