twinanne

*dreamer*

Forumet er livet
Kan du hjelpe meg litt?
Skjønner ikke noe av den pp´n her. Jeg fikk ømme pupper mye tidligere enn det jeg pleier, og tempen sank i dag allerede (7 dpo) og puppene gjør ikke så vondt lenger. Kan det hende at EL var tidligere enn det FF sier denne pp´n, f.eks. dag 12?
Adressen er: http://www.fertilityfriend.com/home/1927b5
Tusen takk hvis du tar deg tid til å hjelpe meg![:D]

El har iallefall ikke vært tidligere, tempen på CD11 den tror jeg er litt feil, du har vel ikke hatt mareritt eller værtvoppe på do en tur på nattaen. OK da, en slik feiltemping kan forekomme velger å se bort fra den.

CD16 ser ut som at det stemmer ja, at el var den dagen. Dippen din i dag på DPO7, det kan faktisk være såkalt festedip, men da må tempen opp like mye i morgen som den falt, jeg håper at tempen din komer seg op igjen, eller så kan dette være et tegn på progrestron svikt, da mener jeg at progrestronet er for lavt i henhold til det det skal ære, men husk det kan være normalt med en lav temp uten at det betyr så mye, den er iallefall over crossline.

FF har nok gitt deg riktig informasjon, regner med ta alt er i orden jeg, nå må du ha en lutealfae på 10 dager eller mer for at lutealfasen skal være i orden. Dersom den er kortere og tr kommer før den tid så har du en defekt lutealfase, da må du ta det opp med legen.

Det er det jeg kan tolke ut av skejmaet ditt så langt, dersom tempen din faller og er unner linja så er det to svar; Enten så har ikke el vært enda eller det er progrestron problemer.

Men som sagt jeg regner med at tempenm kommer seg op i morgen og at alt er som det skal og det kanvære en implantation dip som de kaller det i FF.

Jeg håper at dette var en grei forklaring, men ta til deg det positive, og bare ha det and i bakhodet.

Klem fra
Anne

Tusen takk!![:D] Det var en kjempefin forklaring, du gir så utfyllende og fine svar![:)]

Aner ikke hvorfor tempen på CD11 var så høy, husker jeg holdt på å svette ihjel den morningen, så kanskje jeg hadde mareritt eller noe[;)] Jeg tok den ihvertfall bort fra skjemaet nå. Blir spennende å se om den hopper opp igjen da. Vanligvis så er lutealfasen min på 10-11 dager, så det hadde vært rart om den bare var på 7 dager denne gangen, men jeg får vente å se[;)] Håper det er en festedipp!!

Hvordan går det med deg? Er formen bedre?[:)]

Klem

Formen min er som berg og dalbane, migrene i går og fortsatt lettere migrene da jeg dro på jobb. Slet litt på jobb men spyde ikke. Hjalp litt på da jeg kom hjem, spiste så er det trøttheten, så njeg sov vel 2 timer, nå føler jeg meg brukbar form men fortsatt trøtt og noe slapp. Men ellers i god form. Jeg som håper at jeg kan jobbe 100% igjen neste uke, tja...utsiktene ser vel ike så ra ut for det enda, orker knapt 50%, og det blir litt mer enn det da er ikke lett å komme seg vekk fra kontoret, med alle de telefonene som dukker opp. Men de hjelper nok litt på nåtr pollensesongen er over, da kan jeg kutte ut noen allergotabletter som jeg bli så trøtt av, oppi det hele....Det er en gammeldags allergimedisin, og den eneste som er godkjent og trygg for gravide tror jeg. Har aldri vært borti bedre sovepiller enn dem før...OK jeg har aldri prøv en sovepille tablett i mitt liv da, men de her er effektive de også[8D] Vanskelg og skiklle trøtthet avgraviditeten og allergitablettene.

I dag steg tempen igjen, juhuuu[:D] Men tør ikke ha noen forhåpninger[;)]

Uff, det høres veldig slitsomt ut![:(] Utrolig at du klarer å holde ut på jobb i det hele tatt!
Jeg blir trøtt nok av vanlige allergitabletter jeg, så skjønner godt at du må sove mye når du går på sovepille-allergitabletter[8D]
Og i tillegg så er du jo gravid! Hadde sovet hele døgnet jeg da[;)]
Får håpe at det blir bedre når du slutter på allergitablettene, og at migrenen gir seg snart, så du kan nyte graviditeten!

Flott det viktigste er at tempen steg igjen, men det er ikke implantation dip (feste dip), da skulle den ha steger på lik nivå som den høye tempen før dippen. Men det spiller ingen rolle, tempen steg, så nå ser det helt normalt ut igjen[:)]

Stusser litt over de to siste syklusene dine, de lutealfasene, liker ikke helt det jeg ser. Har du tatt progrestron måling med blodprøve? Det kan se ut for meg selv om de er på 10 dager, at det kan være en liten brist i progrestronmengden din. Siste hele syklus så lurer jeg forferdelig på hva tempen var på DPO9, dersom den var lav så liker jeg det ikke.

Du har hatt bedre lutealfaser tidligere ser jeg.

Back
Topp