twinanne

Det er helt riktig, det pleier å ta 5 dager og de sender som brev slik at du slipper at de sender det som pakke som er innom tolplassene.

For meg så gikk det litt lang tid pga en feil, men du skal rekke å få den til egguttaket tenker jeg, husk den hjelper bare dersom det er feste problemer, men du hvet jo at egget blir befruktet nå da. Og du får en anelse om kvaliteten på egget ditt også med prøverørforsøk.
Anbefalt i Danmak å bruke den i forbindelse med prøverør, jeg startet 2 dager før egguttak. eller var det 1 dag husker ikke - men start 2 dager før du så er du sikker, men det str vel at man starter dagen med egguttak men det skader ikke. Følger ikke bruksanvisning med; men 10 dråper 3 ganger dagen 15 minutter før måltid, jeg har tatt den like før måltidet også uten å bli kvalm. Men dersom jeg tar den på tom mage og ikke mat så blir jeg litt kvalm.

Jeg har jo endometriose, og mener å ha lest at det kan medføre problemer med festing (?), så tenker det er verdt å prøve. Bestiller nå jeg. Det er jo fortsatt 11 dager til jeg drar til Tromsø for å være der til etter innsetting. Må bo på sykehotellet der fra første ultralyd av eggene 30. mai og til etter innsetting. Slik er det å bo i Troms og Finnmark [;)]

Men hvilken av de to skal jeg ta? Den til 116 kr eller den til 159? På den øverste står det berberis fructus D4, men ikke noe "comp" Og under står det at dette ikker er babyklister. På den andre står det berberis fructus comp (Populært kaldet babyklister), men ikke noe om D4 [8|]

Då må ikke gå i den fella jeg gikk i ta den med comp, greide å bestille feil først jeg men de sendte den ikke heldigvis, du sputrte om det var den jeg mente for det er bare comp som er babyklister, den dyreste. Men du slipper toll for den er billigere enn 200 kr, derfor slipper du å fortolle den og den kommer rett i postkasa, godt pakket inn. Jeg må nok bestille meg en flaske til selv, slik at jeg bruker den i mitt første trimmester dersom ikke spiren tuller med meg nå. Greit å prøve litt formye enn å klandre seg selv derom det skulle gå gærlig, da har man iallefall prøvd sitt og hvet at det er genefeilsom var årsaken og ikkefestingen dersom det ender i SA.
Det er mine tanker da - dette er iallefall ikke farlig.

Da bestiller jeg den som heter comp. Ble bare så forvirra, for alle snakker jo om at det må være D4, men på den som heter D4 står det at det ikke er babyklister [8|] Jeg bestiller berberris fructus comp (også kalt babyklister). Da må det jo være rett [:)]

Lykke til videre med spiren(e) din(e). Denne gangen skal det gå bra! og i Januar blir du mamma

Da er det helt riktig snuppa[:)]

Back
Topp