Twinanne

Somine

Glad i forumet
Jeg ville bare svare deg på spørsmålet ditt. Jeg så ikke det med det samme. Jeg er på vent til time på KK sammens med min sambo. Mest sansynlig så er det han. Legen mente det. Jeg tok noen blodprøver der alt var i orden. Prøven hans var ikke oppløftende 2 svømmere i live, ( de var det fart i sa han )men som legen sa så kunne det være tette ledere hos han.Om ikke så håper jeg de finner noen som kan brukes i ISCI metoden.
Takk for at du spør [:)]

Hm...jeg håper det er en blokkasje og at det kan fikses slik at det blir noen flere svømmere til et ICSI forsøk, de har jo blitt så flinke i dag med mannelige problemer også, de kan jo til og med operere eller ta ut seden der dersom det er der.

Jeg håper at de finner ut av dette fort og at dere kan starte opp snart på KK.

Det skal bli spenendes å følge dere påvegen og jeg håper det ordner seg på et vis for dere.

Takk for det Twinanne. Det håper jeg òg. At han ikke er helt steril. Skulle helst ha visst noe i går. Jeg følger med dere. Og omsider så får dere vite hva som skjer med oss. Har time ikke før i slutten av mai, men jeg må snakke med fastlegen min en gang til forde jeg mistet den timen på KK uten at jeg fikk beskjed om det. Så derfor timen langt uti mai pga rot. Ventet siden desember på timen. Æsj og drit å vente sånn

Off da Somine det er trist og stressende for deg at det tar slik tid på KK. Hva står egentlig KK for er det bare en hvilken som heslt kvinneklinikk eller et spesielt sykehus, er bare litt treig i oppfattelsen noen ganger, det har blitt nevn så ofte her inne så jeg begynner å lure på om det er et sykehus eller om det er kvinneklinikken som jeg først trodde

Somine...
Vil bare si at det er noen fantastiske folk på KK, kjempeflinke[:)]
Masse lykke til[:D]

KK er nok KvinneKlinikken på Haukeland[:)]

Ja får håpe de fikser oss også. Og grattulerer såå masse med graviditeten din. Det er så  utrolig flott at dere får dette til altså  [:)][:)]

Twinanne KK-Kvinneklinikken [:D][:)]

Back
Topp