OK jeg er klar for mitt neste forsøk, har blitt satt opp bergenet uttak uke 19 eller deromkring, det betyr først en syklus hvor min kjære og jeg tar naturmetoden i bruk, så ringe inn på neste mens få protokollen, nesespray start i førsten av april engang. Det blir samme protokoll med den fordømte nesesprayen fra dag 20 og full dose i 14 dager før begynner me Puregon igjen, jeg tror det blir den nå å, men min start dose har blitt hevet fra 175IE til 300IE (dette merkes nok på lommeboka også), dette gjør nok susen tenker jeg, da har jeg lyst på fryseegg også, det går jo ann å håpe på det, tiden vil fortelle.
Ellers i venteperioden så blir det akkupunktur for migrene og at jeg ikke tåler nesesparyen og noe mer. Og selvfølgelig ved insetting, og noe før sprøytestart.
Ellers, så fikk jeg lov til å ta migrene tabletter nå, det var hvist bedre enn at jeg spydde fikk jeg høre, man har jo ikke overskudd til å produsere mange egg dersom man sliter kroppen ut på slike ting som migrene og hovne øyne. Men jeg skal være litt forsiktig med for mange tableter, men det er bedre å stoppe migrene slik at jeg ikke har migrene halve måneden.