twinanne!!

babytutta

Forumet er livet
åssen gikk det i dag???

bare si fra så skal jeg legge deg på rugerlista[:D] ble tomt der idag gitt[:'(]

håper alt gikk fint å at du har det bra[:)]

ORIGINAL: Prøveline

Er spent på hvordan det gikk :):)

[:)]

Det gikk så bra, jeg hadde jo Dr.Friberg og Monica. For det første vil jeg si at vaskingen på innsetting i Porsgrunn er greit, slapp unna klypingen i dag, men de vasket på vanlig måte og det gjorde ikke vondt. Kateteret bare kilte litt, så det gikk veldig bra.

Mine 2 embryoider var fine, begge var fire delte og det ene av dem var det skikkelig bra kvalitet på fikk jeg høre, foresten Siv på laben er også veldig koslig.

Så nå ruger jeg på tvillinger[:D][:D] Test dag 20. februar

Prøveline
Du kan gjøre akkurat som du vill, bare du ikke kommer dritings til innsetting. Det er vel det eneste jeg kan tenke meg de løfter på øyenbrynene av og sier NEI. Kos deg du med god mat og det du vil ha, jeg for min del kjøpte Brie ost her om dagen var meningen at jeg skulle spise opp den før innsetting men så glemte jeg den da gitt, så nå håper jeg at jeg bør holde meg vekk fra slike halvmodne oster 9 måneder fremover. Eller så kan det jo hende at jeg kan kose meg med forbutte saker om 2 uker, men jeg håper ikke det. Ellers var min bedre halvdel og jeg på McDonald på vei hjem, det var siste utskeielse har tenkt til å være fanatiker nå og bare spise sundt, heldig vis elsker jeg salater og sunn mat.

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med rugingen og ikke minst testing om to uker! Satser på at du "må" beholde din "asketiske" livsstil de neste 8.5 måneder [;)]. 

Å, så bra!! Lykke til med ruging på tvillinger, satser på et stooort blått kryss om 14 dager!! [:)]

så bra, lykke til håper dette her går bra.

ja  monica er veldig koselige, hadde ho   når jeg var til samtale
men nå har jeg kahn og er mest borti ellen egentlig.
pratet med noen av de andre og da, men syns de fleste er kjempe koselige der

du får kose deg som ruger, dette skal nok gå bra

He he Vugge du for lese det jeg postet til deg nå, har planene klare dersom du stiller opp[:D]

Lykke til med rugingen og ikke minst testing om to uker! Satser på at du "må" beholde din "asketiske" livsstil de neste 8.5 måneder [;)]. 

ORIGINAL: twinanne

Det gikk så bra, jeg hadde jo Dr.Friberg og Monica. For det første vil jeg si at vaskingen på innsetting i Porsgrunn er greit, slapp unna klypingen i dag, men de vasket på vanlig måte og det gjorde ikke vondt. Kateteret bare kilte litt, så det gikk veldig bra.

Mine 2 embryoider var fine, begge var fire delte og det ene av dem var det skikkelig bra kvalitet på fikk jeg høre, foresten Siv på laben er også veldig koslig.

Så nå ruger jeg på tvillinger[:D][:D] Test dag 20. februar

ååååååååååååååååå guri så spennende[:D]

ønsker deg masse lykke til[:D]

Så enig så enig...[:)]

ORIGINAL: Sola1979

Å, så bra!! Lykke til med ruging på tvillinger, satser på et stooort blått kryss om 14 dager!! [:)]

Dere er så koslige jenter, takk alle sammen

Back
Topp