Ja det vil si når vi tar Crinone eller lignendes så holder det jo kroppen med progrestrone og da har vi høye temperaturer fortsatt så under lutealfasen så er det veldig vanskelig å tolke noe, men du ser det dersom det skulle være en progrestrone svikt, jeg fikk en lav temp noen dager før mens, og det tok jeg som et tegn at dette ikke funka slik det skulle, men man må være forsiktig å legge for mye vekt i dette. det mest normale er vel at vi får høyere temperaturer enn normalt og lenger selvfølgelig. jeg tempet forrige syklus, da så jeg også skifte ved egguttak der det skulle. Men utover dette så er det nok meningsløst å tempe denne tiden, men jeg er nok litt kontrollfrik og ville se hvordan min IVF skjema ville se ut. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre denne gangen, det er nok mest fornuftig å la vær, og slappe av istedenfor men jeg hvet ikke om jeg greier å holde meg unna.
Og d må nok regne med at progrestronet sitter i litt de første dagene i neste syklus, det gjorde det med meg. så jeg tempet bare den dagen jeg fikk mens og startet opp igjen på dag 4, du kan godt drøye til dag 5 også.