TWINANNE-DRONNINGA VÅR=))

ORIGINAL: Carrie_81

Gratulerer så mye Twinanne [:D]
Kos deg og nyt svangerskapet [:)]
Håper virkelig du har startet en babyboom her inne nå!!
Er kjekt når noen her inne blir gravide[:)] 

Gratulerer så masse, jeg har ultralyd på 3/6 jeg oxo..skikkelig spent..jeg vet jo lissom ikke hva som skjer heller, aldri vært borti dette...

ORIGINAL: tm2306

Gratulerer så masse, jeg har ultralyd på 3/6 jeg oxo..skikkelig spent..jeg vet jo lissom ikke hva som skjer heller, aldri vært borti dette...

Regner med at du ser at hjertet banker, kan være litt tidlig for meg på min første ultralyd, men kan jo hende da. Men jeg ser iallefall om det er en eller 2 og at de vokser som de skal.
Det blir invendig ultralyd og du ser den på skjermen.

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer igjen! [:)]

Sannelig florerer det i gratulasjonstråder til deg for tida, men det skulle nå bare mangle. Er så glad på dine vegne!

Det er jo ikke rarti at det blir mange gratulasjoner når dere gratulerer meg ca. et halvt dusin hver, jhe he....dere er da søte da

Vi blir jo så glade når noen lykkes=)) og spesielt til deg;) du har alltid og fortsatt hjulpet oss så masse viss det er noe vi lurer på=)) du er god å ha=))[:D]

ORIGINAL: CiZzYeN

Vi blir jo så glade når noen lykkes=)) og spesielt til deg;) du har alltid og fortsatt hjulpet oss så masse viss det er noe vi lurer på=)) du er god å ha=))[:D]

signerer denne[:)]

Må bare signere denne jeg også, selv om jeg ikke har vært her inne så lenge i denne omgangen[;)]

ORIGINAL: twinanne

Regner med at du ser at hjertet banker, kan være litt tidlig for meg på min første ultralyd, men kan jo hende da. Men jeg ser iallefall om det er en eller 2 og at de vokser som de skal.

ååhh så spennende, jeg gleder meg masse, er såå trøtt om adgen, sovner hele tiden.. tror de på jobben har begynt lure.men de tørr lissom ikke spørre.. har en liten utfordring til helg da.. ska ha utdrekkingslag for ei venninde....

ååhh så spennende, jeg gleder meg masse, er såå trøtt om adgen, sovner hele tiden.. tror de på jobben har begynt lure.men de tørr lissom ikke spørre.. har en liten utfordring til helg da.. ska ha utdrekkingslag for ei venninde....

Du er ikke alene om å være trøtt det er jeg også, har tatt meg en laaang høneblund nå etter jobb, ble vel 2 timer tenker jeg. He he...utdrikningslag, skal bli spennendes å høre hvordan du løser det...

sååååå fin ticker du har laget deg da snuppa=)) hihi[:)]

Det er trusa som har laget termin i januar, er hun ikke flink da.[:)]

Jaaaa kjempe flink hun da=))[:)]

Heilt nyyyydelig den babyen[:)] 

så er det meg igjen da.. som ikke skjønner så mye, hvordan får du den tickeren opp???

Back
Topp