TWINANNE-DRONNINGA VÅR=))

Cizza03

Forumet er livet
NÅ STARTET DU BABY-BOOMEN

OIOIOI....[:)][:)][:)][:)]
Fant ut at jeg måtte lage egen tråd til deg så du kan komme inn her og fortelle hvordan dagene som gravid blir,vil ikke at du forlater oss helt enda,vi trenger noen som kommer inn og sprer håp og glede for oss andre her inne....
ååååååå....snuppah...dette var vel fortjent...kose deg masse...enn det da duh...vår alles TWINANNE er gravid=))
er egentlig spesielt gla på dine vegne,for du er jo litt gamlere enn oss andre så nå var det på tide...hihi...kan ikke si annet enn att dette var en GLEDE
&

Takk takk bukker og neier, merker at jeg er trøtt om dagen nå, men det må jo til - kropppen min sier at jeg skal vile, men jeg hører ikke på den og da blingser jeg over dataen istednfor, men sliter litt med å tenke smart og inteligent da, he he.....så det kan nok henne jeg svarer litt rart innimellom.

Ellers har jeg det bra idag[8D]Men lurer på hvordan møtedagen på jobb blir i morgen, he he.....

Så bra=)) håper du får en fin tid i vente=))
Skal du fortelle det på jobb eller vente til det har gått 3mnd? håper du slipper kvalmen da,er bedre å bare være trøtt=)) hihi=))

Har ikke annet enn å si Gratulerer så mye, er ufattelig glad på dine vegne. [:)][:D][:)]

Masse lykke til videre i svangerskapet.

utrolig glad på dine vegne!!! ta vare på deg selv!!

hehehehehhehe, alle er så redde for at twinanne kommer til å forlate oss,men det har jeg ikke tro på at hun gjør, så lenge hun bruker bv og at det e noen av oss kjente her inne så kommer hun nok innom her flere ganger om dagen[:D]det er jeg SÅÅÅÅÅÅÅÅ sikker på[:D]

ORIGINAL: *Levende Lys*

hehehehehhehe, alle er så redde for at twinanne kommer til å forlate oss,men det har jeg ikke tro på at hun gjør, så lenge hun bruker bv og at det e noen av oss kjente her inne så kommer hun nok innom her flere ganger om dagen[:D]det er jeg SÅÅÅÅÅÅÅÅ sikker på[:D]

He he...hun hvet nok hva hun snakker om, jeg lar jo ikke snuppene mine i stikken da - dersom de har behov for meg.

Ellers så drøyer jeg 3 mnd før jeg forteller på jobb, men sjefen min kommer til å hvite det i morgen etter jeg har ringt fertilitetsklinikken og jeg håper å få time over telefon, slik at jeg kan ordne det slik at min mann kan bli ed, han vil jo ikke g glipp av det da.

Det skjønner jeg godt=)) hihi=))

Ja gratulera så utrulig masse!! Me følger alle etter deg ein etter ein[;)]

Lykke til[:)]

Jeg må jo være her jeg - husk jeg har vel fortsatt jobben med å prøve å få til et treff til hosten for oss alle, og håper flest mulig av oss har en spire i magen[:)]

Men ettersom jeg har fått denne tråden her så kan jeg jo fortelle dere at det blir ikke ultralyd i Porsgrunn før i uke 8 - 18. juni kl. 1215. Skal fortsette med Crinone 1 dose om dagen etter onsdagen, de sender meg en resept. Jeg spurte og jeg fikk lov til det. Bare sånn for sikeret skyld etter som jeg har en SA bak meg og er 4[8D] år, trenger det sikkert ikke mente dem, men jeg fikk gjøre som jeg ville.

Har ikke ringt Tønsberg sykehus enda, må nok det i dag også - kvier meg litt[8D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Gratulerer så mye Twinanne [:D]
Kos deg og nyt svangerskapet [:)]
Håper virkelig du har startet en babyboom her inne nå!!

TWINANNE: Hvorfor gruer du deg til å ringe sykehuset da???
Ja du må være her inne oxo,men du snuppa....hvor tenker du å ha treffet da?? hihi[;)]

ORIGINAL: CiZzYeN

Ja du må være her inne oxo,men du snuppa....hvor tenker du å ha treffet da?? hihi[;)]

Treffet blir vel Oslo kanskje, lestest og rimlist for de fleste å komme dit, men gode tips mottas med takk - prøver å tenke billig overnatting/hotell/motell slik at flest mulig syns det blir en overnskomelig pris.

Har ringt sykhuset nå, så da er det bare å vente på brev i postkassa, eller min lege på Tønsberg sykehus ringer meg, dersom han syns det er noe som haster, litt usikker på om jeg skal ha maraton løp til sykehuset hver uke igjen som sist, eller om jeg kan få slappe av litt - og håper det ikke starter før uke 6. Med min SA så var det ultralyd hver uke fra 4+2 til min SA i uke 7 hvor det var siste ultralyd for å konstantere at alt var ute.

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: CiZzYeN

Treffet blir vel Oslo kanskje, lestest og rimlist for de fleste å komme dit, men gode tips mottas med takk - prøver å tenke billig overnatting/hotell/motell slik at flest mulig syns det blir en overnskomelig pris.

Har ringt sykhuset nå, så da er det bare å vente på brev i postkassa, eller min lege på Tønsberg sykehus ringer meg, dersom han syns det er noe som haster, litt usikker på om jeg skal ha maraton løp til sykehuset hver uke igjen som sist, eller om jeg kan få slappe av litt - og håper det ikke starter før uke 6. Med min SA så var det ultralyd hver uke fra 4+2 til min SA i uke 7 hvor det var siste ultralyd for å konstantere at alt var ute.

Okidoki, skjønner...håper du får slappe av nå da=)) hihi=)) dette går nåkk bra=))
P-Hotels er veldig billige da..men noen har frokostpakker og andre har frokost-sal,varierer litt fra hotell til hotell...[;)]

P-Hotels hørtes intresangt ut, hva slags hotell er det, er helt blåst hos meg nå. Dette må jeg sjekke ut.

Ellers så fikk jeg telefon fra min lege på kvinneklinikken i Tønsberg - da blir det en ultralyd før den i Porsgrunn, med andre ord ultralyd 3. juni og i Porsgrunn 18. juni. He he...da får jeg greie på om det bare er en spire som sitter der eller ikke om et par uker. Ellers så blir det snakking om blodprøver og eventuelt fostervans prøve som jeg må ta i Oslo, pga alderen min over 38 år så får man tilbud om dette - dersom blodprøvene er greie så slipper jeg fostervannsprøve. Må ta dette opp med mannen min og høre med han hva han sier også. PUhhhhh nå pustet jeg lettet ut, godt å slippe å dra inn på sykhuset de to første ukene - for man ser jo ikke så mye alike vel da.

ORIGINAL: Carrie_81

Gratulerer så mye Twinanne [:D]
Kos deg og nyt svangerskapet [:)]
Håper virkelig du har startet en babyboom her inne nå!!

Gratulerer!!!!

Gratulere igjen vennen, en god ting kan ikke gjentaes for ofte!! [:D]

(Vil du titte på tråden min om blodprøver? Tenkte kanskje du hadde noe info...?)

ORIGINAL: Sola1979

Gratulere igjen vennen, en god ting kan ikke gjentaes for ofte!! [:D]

(Vil du titte på tråden min om blodprøver? Tenkte kanskje du hadde noe info...?)

Det er gjort du fikk nok svar på eggproduksjonen din der, det er FSH som jeg hengte meg mest opp i i henhold til IVF/ICSI.

ORIGINAL: vestlandsjento

Back
Topp