TWILIGHT!!!

Gedine87

Glad i forumet
bare lurer på om noen har sett Twilight filmene???

jeg har egentlig ikke vert noe interessert i filmene, synes de virket såååå kjedelige og merkelige..men så satt jeg alene her en kveld i forrige uke (ifjor[8D]) så gikk både den første og den andre på tv1000. tenkte javel får vel se dem da...

OMG!!!!!!!!!!!! fantastisk[:D][:D][:D] ble så syyyyyyykt revet med!! trodde ikke jeg kom til å like dem..
så ikveld måtte jeg se den siste... fytti katta for noen råååååååbra filmer!!!![:D][:D][:D]

love love love <3 <3 <3

Hehe joda. De nok noe for seg. Har sett et par av dem selv, og sambo har faktisk lasta ned og sett alle tre. Han liker vanligvis ikke sånne filmer så det sier vel sitt. [8D]

Det er bra vi er forskjellige da... [;)][:D] Elsker bøkene, men hun som spiller bella og edward er dårlige skuespillere synes jeg... fanger i hvertfall ikke "magien" i fra bøkene...
Ja og Bella's votter fra twiligth filmene er digg og da... [:D][:D]

Jeg elsker de filmene.. Men jeg har alltid vært veldig glad i vampyrfilmer Men dette er jo noe helt for seg selv... Fikk til og med overtalt sambo til å se den første på kino og han blei like hekta. hadde jeg aldri trodd.. ikke han heller.. hehe...

var litt dumt den 3 filmen kom på kino akkurat rundt da jeg hadde termin da.. men har sett den hjemme.. lest de to første bøkene og driver med den 3 boka nå.. fikk den siste til jul og gleder meg til å lese...

Back
Topp