Twilight

Frøken S

Elsker forumet
Er dere med på bølgen, eller ikke?[:)]

Neei, vet egentlig ikke helt hva det er engang[&:][8|][&:] *flau*

Vet at det er no' vampyrgreier eller noe sånt, men..

har fortsatt bare sett film nummer 1[8D][8D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Neei, vet egentlig ikke helt hva det er engang[&:][8|][&:] *flau*

Vet at det er no' vampyrgreier eller noe sånt, men..

Det er en bokserie som er blitt filmatisert[:)]
Ja, det er en kjærlighetshistorie mellom en menneskejente og vampyrgutt, ++ [8D]
Jeg så de 2 første filmene i gårkveld, og ble helt grepet av historien. Elsket det, selv om jeg ikke er sånn mørk og mystisk av meg til vanlig[:)]

ORIGINAL: maltesers

har fortsatt bare sett film nummer 1[8D][8D]

nr 2 anbefales veldig[:D]

Nei har bare hørt mye om det [:)] Jeg har bare følgt med på True blood jeg..

ORIGINAL: Juvel

Det har ikke jeg sett da, men kunne tenke meg å sett det[:)]

ORIGINAL: Frøken S

Jeg liker det veldig godt, så det er til og anbefale [:D] Nrk 3 på torsdager ..

Har sett den første mange ganger. Nr 2 bestilte jeg på play.com i uka som var. Må vel se den selv om den har fått dårlige kritikker.

- Myth -

ORIGINAL: Frøken S

Jeg liker det veldig godt, så det er til og anbefale [:D] Nrk 3 på torsdager ..

Kanskje jeg skal sjekke ut det da[:)]

ORIGINAL: Myth

Har sett den første mange ganger. Nr 2 bestilte jeg på play.com i uka som var. Må vel se den selv om den har fått dårlige kritikker.

- Myth -

Oi, har den fått dårlige kritikker?[:-]
Syns den var kjempebra jeg!

Skal i hvertfall se neste film=)
Leste alle bøkene på en ukes tid. Ble grepet av historien der og da. Tankeløst og romantisk. men guuuuud, de bøkene er egentlig fryktelig dårlige. Virker som de er skrevet av en 14åring=P.

Filmene er bedre da! Men de kunne hatt en annen skuespiller til å spille Bella... Litt mye overdramatisk pusting mellom hver replikk. Og hun ser oftest ut som at hun må på do=P

ORIGINAL: Jaybird

Skal i hvertfall se neste film=)
Leste alle bøkene på en ukes tid. Ble grepet av historien der og da. Tankeløst og romantisk. men guuuuud, de bøkene er egentlig fryktelig dårlige. Virker som de er skrevet av en 14åring=P.

Filmene er bedre da! Men de kunne hatt en annen skuespiller til å spille Bella... Litt mye overdramatisk pusting mellom hver replikk. Og hun ser oftest ut som at hun må på do=P

Jeg har veldig lyst til å lese bøkene jeg også!!
Så på Oprah at hun forfatteren drømte alt som skjer i bøkene, og skrev det ned på en blokk etter hver natt. Hun tenkte aldri at det skulle bli bøker, for hun hadde aldri likt å skrive, så det er sikkert derfor[;)] Leste du de på norsk eller engelsk?

HELT enig i ditt syn på Bella! Den pustinga var jo helt forferdelig[8D] Så syns jeg hun ser så ung ut..

Drømte og drømte fru blom... Hvis du ser på true blood så er jo inneholdet akkurat det samme, men True Blood kom først=P. Så hun har nok hatt noe som har gjort at hun drømte dette=P

Drømte og drømte fru blom... Hvis du ser på true blood så er jo inneholdet akkurat det samme, men True Blood kom først=P. Så hun har nok hatt noe som har gjort at hun drømte dette=P

hahaha, så sært[8D]
Historien er jo også et klassisk kjærlighetsdrama da, så det er jo bare å følge den vanlige "malen", og putte inn litt detaljer her og der[;)]
Nevertheless, jeg likte det[:D]

Jepp. du har rett der. Og det er jo en veldig søt historie=)

Jepp. du har rett der. Og det er jo en veldig søt historie=)

Ja, kjempesøt[:)] Det slo an hos meg, hvertfall!!

Back
Topp