Twilight-fans! Vil dere se noe flott?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg må bare vise dere dette som jeg fant i dag i bloggen til en amerikansk bloggvenninne av meg. Dette er altså en godt voksen dame, hun har til og med barnebarn, men hun er skikkelig Twilightfan, og i dag la hun ut dette som hun har scrappet selv.

Det er altså et minialbum, om dere ikke ser det. :p
Dette er ikke alle bildene, bare en liten smakebit.

Jeg scrapper jo selv, så ikke bare er dette scrapteknisk et utrolig flott arbeid,
men åh så mange fine bilder da! Gleder vi oss til kino i november?
Bare litt.

Her kan dere se resten av bildene om dere vil:
http://scrapaholicreations.blogspot.com/2011/10/twilight-themed-mini-album-and-some.html

WOW!

Å, nå gleder man seg bare litt til november, altså.
Fantastisk flott scrapping.

Nydeleg arbeid!:D
Men sidan eg først er innom ein tråd der det gjerne dukkar opp litt twilight-fans, noken som veit når den nyaste filmen (den som kjem i november) kjem ut på dvd her til lands?
Har håp om å ha den på ønskelista til jul nemleg;)

Jeg får vann i munnen av å tenke på den neste filmen, den kommer til å bli helt utrolig tror jeg....*sikle*
Og nydelige album :)

Småtroll i fanget! skrev:
Men sidan eg først er innom ein tråd der det gjerne dukkar opp litt twilight-fans, noken som veit når den nyaste filmen (den som kjem i november) kjem ut på dvd her til lands?

Tviler på at de rekker å få den ut før jul, når de venter helt til midten av november med å få den på kino... Pussig, i grunn. Det er jo en slik film man hadde ventet å se under mangt et juletre...
Kan være de overrasker, selvfølgelig. I så fall kommer den nok sent i desember, like før jul, but I wouldn't get my hopes up..

Kittekat skrev:

Tviler på at de rekker å få den ut før jul, når de venter helt til midten av november med å få den på kino... Pussig, i grunn. Det er jo en slik film man hadde ventet å se under mangt et juletre...
Kan være de overrasker, selvfølgelig. I så fall kommer den nok sent i desember, like før jul, but I wouldn't get my hopes up..

Pleier det ikke å ta en 4-6 måneders tid før filmer kommer på DVD?

toneany skrev:

Kittekat skrev:

Pleier det ikke å ta en 4-6 måneders tid før filmer kommer på DVD?

Jepp, men har skjedd før at de har fått de ut før jul til tross for sen kinovisning. Men tror ikke det var så sent som 18.november. Det er nok alt for knapt med tid. Dessverre. 

Back
Topp