**TW** Trenger råd. Tung periode.

Babygirl93

Glad i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Julemiraklene 2025
Okei jenter, bær med meg når jeg skriver alt dette. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal poste dette, og om det passer seg her. Jeg er i en utrolig tung periode nå, og trenger alle råd og perspektiv jeg kan få. Jeg er SÅ i tvil. Føler det blir feil uansett hva jeg velger :sad010Er redd for å angre uansett hvilken vei jeg velger..

Jeg står i en litt vanskelig situasjon. Har tre barn på 11, 9 og 3 år. Er nå gravid igjen.. er 9 uker på vei. De to eldste barna er hos meg/far annenhver uke, og han minste er her 100% siden barnefar og jeg bor sammen. Jeg har jo ønsket et søsken til minstemann, da han er "alenebarn" annenhver uke, og han er begynt å skjønne litt at de største barna har en annen far. Men akkurat nå har jeg litt panikk og har begynt å tenke om jeg kommer til å takle et fjerde barn... fire barn er jo mange barn. Selv om jeg ikke har alle barna fulltid. De skal jo uansett følges opp. Jeg er så i tvil, og føler at tiden renner ut siden jeg allerede er 9 uker. Er redd for å angre hvis jeg tar abort, men er også redd for å ta på meg for mye... Trenger noen gode råd og perspektiv. Vær snille :Heartred

Forstår tankene dine, og at det er en tung og vanskelig situasjon. Og jeg kan bare snakke ut fra det du deler her; og jeg tenker på at du har ønsket søsken til minstemann. For meg virker det som om barnet er ønsket, og så får du panikk over livssituasjonen, at det kan bli for mye. Det er noe som heter at du aldri vil angre på de barna du får, og i tunge stunder kan det være en trøst? Alle skal følges opp, men det er et lite sprang mellom de to eldste og de minste, og det vil jo alltid være der. De to eldste vil også alltid ha en annen pappa. Det kan virke overveldende, det kan jeg forstå, samtidig som at jeg personlig ikke tror at å gå fra 3 til 4 gjør så stor forskjell som da du gikk fra 1 til 2, eller 2 til 3? :Heartred

Back
Topp