Okei jenter, bær med meg når jeg skriver alt dette. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skal poste dette, og om det passer seg her. Jeg er i en utrolig tung periode nå, og trenger alle råd og perspektiv jeg kan få. Jeg er SÅ i tvil. Føler det blir feil uansett hva jeg velger
Er redd for å angre uansett hvilken vei jeg velger..
Jeg står i en litt vanskelig situasjon. Har tre barn på 11, 9 og 3 år. Er nå gravid igjen.. er 9 uker på vei. De to eldste barna er hos meg/far annenhver uke, og han minste er her 100% siden barnefar og jeg bor sammen. Jeg har jo ønsket et søsken til minstemann, da han er "alenebarn" annenhver uke, og han er begynt å skjønne litt at de største barna har en annen far. Men akkurat nå har jeg litt panikk og har begynt å tenke om jeg kommer til å takle et fjerde barn... fire barn er jo mange barn. Selv om jeg ikke har alle barna fulltid. De skal jo uansett følges opp. Jeg er så i tvil, og føler at tiden renner ut siden jeg allerede er 9 uker. Er redd for å angre hvis jeg tar abort, men er også redd for å ta på meg for mye... Trenger noen gode råd og perspektiv. Vær snille
Er redd for å angre uansett hvilken vei jeg velger..Jeg står i en litt vanskelig situasjon. Har tre barn på 11, 9 og 3 år. Er nå gravid igjen.. er 9 uker på vei. De to eldste barna er hos meg/far annenhver uke, og han minste er her 100% siden barnefar og jeg bor sammen. Jeg har jo ønsket et søsken til minstemann, da han er "alenebarn" annenhver uke, og han er begynt å skjønne litt at de største barna har en annen far. Men akkurat nå har jeg litt panikk og har begynt å tenke om jeg kommer til å takle et fjerde barn... fire barn er jo mange barn. Selv om jeg ikke har alle barna fulltid. De skal jo uansett følges opp. Jeg er så i tvil, og føler at tiden renner ut siden jeg allerede er 9 uker. Er redd for å angre hvis jeg tar abort, men er også redd for å ta på meg for mye... Trenger noen gode råd og perspektiv. Vær snille